2008年5月10日 星期六

2008-05-10 (Sat) 母親節前夕


母親節前夕,我訓醒陪媽咪食午餐,跟住係屋企睇返呢幾日的無線劇集,因為今個星期返左三日part time呀!原來愛上賊同銀針粉(即銀樓金粉)我都有睇,追呀追,好緊湊呢!


夜晚ben黎同我打牌,我好耐無打過啦;其實旨在唔係打牌,係消磨時間,我地打幾亳子一番,一圈打一粒鐘,超慢!好在除左ben,其餘三隻腳都算新手,難為左ben了!



十二點時,我地敲門比左個驚喜媽咪:








多謝ben幫我買花,玩到成四點,終於打完四圈,哈哈!我同琪琪各輸左四個幾,ben同yami嬴,攪咁耐先得幾蚊雞!




今日有人令我擔心了成晚,好在有牌打下轉移左視線,但之後都訓唔到,訓下醒下;天光後,感覺有野係鼻流出黎,以為係鼻水,一抹...紅色既!流左好多鼻血呀,唔係咁邪,不詳預兆呀?咁大個女都未試過咁...我拎住個枕頭出房搵媽咪,媽咪以為我漏 M...下,點會流响枕頭上面架!


好在並唔係不詳預兆,有人九點幾自動蒲頭,嚇死我啦,下次唔好再咁啦...可能今次係我流血幫您擋左災呢!





 


沒有留言:

張貼留言