2008年5月30日 星期五

2008-05-30 (Fri) Japanese snacks @ tea time


今日既 tea time太開心了,因為有Prof. Cheung係日本帶返黎既卡樂B薯片!第一包藍色呢包超勁爆好味呀!大家要認住佢,有機會買黎試!第二包有個"堅"字,原來真係好堅...好硬呀,咬到口都攰,唔好試啦!第三包就仲未試...






食薯片時,諗起前幾天太陽哥哥接我放part-time工時,靜靜雞放左罐我好鍾意既日本飲料係我個紙袋度,原來佢特登係citysuper買比我架!冇端端個紙袋又凍又濕濕地,驚喜+開心!


我一路放左係公司雪櫃仲未飲,趁宜家拎埋出黎飲;嘩...一個好日本feel既tea time!如果可以日日係咁就好了,哈哈!




沒有留言:

張貼留言