2008年5月9日 星期五

2008-05-09 (Fri) 與華仔的情侶鞋


有日細妹同我講:華仔最新個廣告著您呢對鞋喎!
我:係咩係咩?咁勁!等我留意下先!


之後一聽到電視播起呢個廣告,我就命令太陽哥哥同我一齊留意,點知...睇左兩次都見唔到!咁奇怪既...咁快我地兩個人四隻眼都睇唔到,點解細妹會睇到既呢?


原來細妹講緊...硬照廣告!頂...





我個對...嘻嘻~~ 超開心!雖然污糟左dd,但有d污糟先型同夠casual麻!其實converse我有齊晒白、米、黑色!冬天著黑色多d,夏天著淺色多d!其中米同黑已經係第二對了,爛了我都會再買!其實我個人鍾意米多過白既,覺得襯衫靚d!但點解又買白,係因為同太陽哥哥一齊買一人一對的!


大家快d買返對,一齊著情侶鞋啦!yeah!yeah!yeah!




沒有留言:

張貼留言