2008年5月20日 星期二

2008-05-20 (Tue) 泰國曼谷之旅 - 第四天


今日係旅程最後一日啦,住左幾日都仲未試過去酒店泳池游水,我地就計劃今朝一訓醒就上去游!先試過按摩池先,我仲專登帶埋雪糕同益力多上黎影返d嘆世界相呢!





扮野擺甫士相都玩一餐!



咁靚既view,咁開心既moment,冒住相機跌落水的危機都誓要影到合照留念!




好清既池水呀,無人游,成個泳池好似屬於我地咁,冇人爭,正!





呢兩張功夫相笑到我扒低呀!哈哈!




泳池合照當然都要有啦!我地玩得好開心呀,我教太陽哥哥玩左個遊戲,其實係細個爸爸教玩既:將d野拋落水,每人拋一次,然後鬥快潛落水執返,以前通常用銀仔或者locker鎖匙;但我地乜都冇帶上黎,就用我紮辮的橡筋喇!真係好好玩呀,不過玩幾轉就喘晒氣啦!





晒下太陽先~~




WOW~~WOW~~




游完水後我地就返房沖涼執野,跟住check out!之後醫肚,去左識講潮州話個位婆婆檔海南雞飯食多次先〔THB40〕!




之後發現過幾檔有間好野,即刻入去試下先!



有中文餐牌呀,好勁呀!老闆娘係大廚,識講中文,好好客,又介紹話炒d咩比我地試,同我地好好傾!點解住左咁多日都唔見呢間舖呢?原來佢地逢星期六休息,星期日我地又一早去左翟道翟,尋日星期一原來係泰國公眾假期佢地又休息,咪今日先見到囉...早d見,我相信我地一早黎左,因為老闆娘炒野真係好勁,有鑊氣兼好好呀!



炒緊我地碟炒蜆呀!




炒菜炒成咁有火氣,您話犀唔犀利丫?我都話勁架啦!



我地叫左炒蜆、炒通菜、炒河粉〔共THB122〕,樣樣都好好味!






之後我地想食芒果糯米,黎左幾日都未食過!於是太陽哥哥就去搵,我就去M記等佢;呢間M記我地黎左好幾次呢,避雨啦、醫肚啦、hea啦、度行程啦、打瞌睡啦(我)等等...嘻嘻~~



好大盒呀〔THB70〕,貴左少少,芒果亦酸左少少,反而個糯米一流!





夠鐘去機場啦,我地返酒店坐的士,好唔捨得呀...同太陽哥哥都唔知講左幾多次...咁多日都未影低酒店外貌,差d唔記得添!







連埋highway的士費共THB295,平過去程呢!我地早到左,好少人排隊,好快就check in 完啦!



一入到禁區就見到呢個好金既展覽!






又見到jumbo珍寶珠啦,拎上手,咁輕既?咁點解 Loft 個次咁重既?睇清楚就明啦,原來呢款係個珍寶珠盒,入面裝有十五支正常size珍寶珠;而 Loft 個款係真係一粒大糖,所以先咁重!如果買,當然買盒呢款啦,唔怕食完就冇晒,又可以refill!不過最後我都冇買呀,一來怕除左包裝紙後個盒唔知咩樣,二來冇左包裝紙又好似冇咁得意,三來始於貴左d唔係咁抵咁...唯有影多幾張相做個紀念啦!






我地行到去機場一個未開放的盡頭,呢個位太陽哥哥話好似時光隧道呀!




唔夠高踢唔到盞燈添!



坐低食個熱狗餐,用埋餘下既泰幣!




泰國呢個新機場,有時間慢慢行下,其實真係幾靚架!



 


去到 F6 登機閘口啦!





等左半個鐘,飛機泊埋黎啦!



睇住個行人隧道慢慢伸長去飛機度,跟住吸實架飛機,呢個情景我覺得好攪笑呀!跟住好多卡車駛埋去,應該係運送物資;第一次睇晒成個過程,原來咁多野要攪既,等到我地丫...





起飛時都天黑啦...飛機餐我地每次都唔會叫埋同一樣,咁就可以兩款都試晒啦!




四天旅程好快就玩完啦,真係好唔想返香港返工,我好唔鍾意短程旅行呀!雖然呢四天只係行下街、食下野,冇咩好震撼好特別既景點去過,但一個悠閒、唔需要趕頭趕命的旅程,真係令我好relaxed同無束縛,又係另一番感受!



沒有留言:

張貼留言