2008年5月31日 星期六

2008-05-31 (Sat) 忙碌的五月最後一天


平時只有玩到攰的我,好少會有work到攰的我...好耐未試過星期六返工啦,仲要係由九點踩到七點十個鐘,仲仲要係銅鑼灣,七點就要起身啦!好在有太陽哥哥叫我起身、陪我食個豐富早餐(因佢知我唔會食lunch)、同埋送我去搭車,呢個係好好的推動力!雖然腳同腰都好攰,但付出同收入成正比架麻,咁好pay的part-time去邊度搵呢!


早上只得兩位同事,真係counter同電話係咁不停不停咁做...下午好d啦,多兩位同事返,我仲監考左一堂,坐低休息休息,正呀;不過悶到烚眼訓!我亦冇食lunch,一來冇買;二來好忙,真係唔覺餓,或者早餐刻意食左好多野啦!放工後太陽哥哥送來驚喜:



太陽哥哥今晚要去數碼港飲呀,但佢太掛住我啦,少少時間都忍唔住點都要過一過黎銅鑼灣見一見我,哈哈!講笑啫,佢話我返工辛苦,黎接一接我同比d獎勵我呀!嘻嘻~~ 獎勵就係我最鍾意的royce crunch!仲送左幾片dark chococlate呢,不過好苦,唔岩我...





媽咪同朋友係沙田行完街,朋友有車,所以佢又特登過黎銅鑼灣接我放工再過返青衣,哈哈,兩位我至愛的人今日做咩呀?爭住接我放工既!但我真係好開心呀!


不過等媽咪期間,有段小插曲;我一早同佢講左七點三係sogo等,因太陽哥哥係個頭搭小巴,送太陽哥哥上車後,我就係sogo行下,嘩...因為sales,勁多人,仲多過旺角,直情打蛇餅咁出入,傻架,咁多人,行咩鬼丫!我一見人多就超炆架麻!七點半...等十五分鍾係我極限啦,打比媽咪,點知佢話係紅隧塞緊車...炆!佢話快d的話都係係times...下,我返工係times個頭,已經行左過黎sogo,我今日返左十粒鐘,企多過坐,對腳已經攰到爆燈,宜家又叫我行返過去,唔係麻,仲落緊雨!勁炆呀!死死地行返過times,炆到想爆粗...最後媽咪竟然八點先到,救命!!!早d講,我繼續返part-time都好丫,激死我呀!


不過當知道自己EQ好低時,打左比BEN抒發,好左好多;所以媽咪黎到時,冇黑面同投訴之餘,仲好開心見到媽咪,話晒咁遠水路黎接我放工,心意已經無價寶,算啦!


由於周圍都勁多人,我地決定返青衣城食,媽咪真係專登過海黎陪我過返海呀,好偉大的媽媽,我啖氣"嗗"一聲冇晒啦;去到香港站見到奧運倒數:





返青衣城食新開的池記,新張期內有九折呢!雖然全日我只食左早餐,但已經晚上九點幾,我一d肚餓感覺都冇,只係好正常咁食左碗麵!





沒有留言:

張貼留言