2009年8月30日 星期日

2009-08-30 (Sun) 呔呔Day


今日係呔呔Day,因為主要係睇呔,哈哈!以下四個煲呔,係買比兄弟用既,大家唔好誤會呀,唔關我事架,係太陽哥哥自己預備架咋,佢話要襯返佢影結婚相個大煲呔喎!




另外,今日都睇左好多新郎呔款,做定準備,如果租衫個度d呔唔鍾意,就有定後著;我都話金都大把呔款架啦,咩呢d係out,豬腸呔係in,個度再係咁態度我實鏟佢一鑊甘!




呢d係長身款,不過我較為鍾意短身款多d,其實真係大把呔款可玩呢!




晚上約左太陽爸爸媽媽食飯,呢排實在太忙,我完全冇時間返大圍食飯,真抱歉!




我地又去左倫敦大酒樓食個個$320全包餐,今次連太陽爸爸都話抵食呀!



 


沒有留言:

張貼留言