2009年8月14日 星期五

2009-08-14 (Fri) 豪買海味 & 豐富晚餐


聽日係過大禮既大日子,為左呢日,之前真係攪到頭都暈;雖然好頭痛,但總算係一個好有意義既日子,加上所有野總算塵埃落定,宜家要做既只係照單咁執,咁係呢個"執"既過程,又原來係幾好玩+過癮哥喎!好似去金都買個d過大禮籃,真係學到d野,留左一個幾攪笑既回憶比我同太陽哥哥;至於今日,就係最後衝刺喇,同太陽媽媽一齊去買生果籃同最重鎚既...海味!


平時做野,通常都係我等太陽哥哥放工,點知今日佢就威啦,放工後自己去金都拎過大禮個兩個籃同個大囍禮盒,仲第一個返到屋企等我同太陽媽媽放工...其實係因為佢公司今日係迪迪尼攪d team building function,四點就放工咋麻~~


等埋太陽媽媽返黎,我地就出左去買海味啦;其實之前怕麻煩,本身已同媽咪agree左用海味金代替,銀碼佢都滿意架;但一路知媽咪鐘意實物,咁岩太陽媽媽話要幫手,因為佢總算識揀過我同太陽哥哥丫麻,所以就臨時決定去買實物喇!間舖頭唔係d咩大舖頭,但係平時太陽媽媽幫襯開既,咁岩呢兩日仲換大左間舖,太陽媽媽話d質素都唔錯架,咁我地就唔怕比人厄...掛!哈哈~~


黎到見到好多海味呀,一款海味都有幾袋唔同價錢,真係花多眼亂...




買緊髮菜呀~~



試食蝦乾~~




用黎過大禮,太陽媽媽樣樣都揀價錢最貴個隻架;加上佢地諗住唔需要回男家,所以揀比女家時個份量會重手d架~~



我地唔係富貴人家,做唔到質素同數量最top,但求唔寒酸,最重要夠體面+買足意頭就OK了!我咁大個女都係第一次跟住去買咁多海味咋,對我黎講算豪買架啦!哈哈~~



買完海味就去街市拎果籃,其實之前太陽媽媽訂左架啦,但講明黎到先執,點知黎到時已執好晒同包好晒,佢仲話咁夜怕我地講住走喎...下,其實係佢自己想準時收工咋掛...太陽哥哥嚇下佢話:唔得喎,用黎過大禮,睇睇好d喎!其實佢都唔介意拆既,不過佢好肯定咁講:真係冇問題,一定冇爛,唔係返黎搵我!咁我地最後都冇拆...



好大籃亦好重手呀,太陽哥哥一個拎返去都唔掂,要同太陽媽媽一齊拎呢!




搬晒d野返去後,我地等埋太陽爸爸放工,就出去食飯啦!今晚咁開心,我地一於食龍蝦同鮑魚呀!




原隻鮑魚扣鵝掌:




芝士焗龍蝦伊麵底:



海斑仔+金銀蛋莧菜:




沒有留言:

張貼留言