2009年8月3日 星期一

2009-08-03 (Mon) 老友聚舊

今晚老友聚舊,晟晟同呀欣係我初中至中五的好朋友;晟晟月尾結婚啦,兩個準新娘係結婚前出黎聚下舊,分享下進度先!


我地食埋同一款龍蝦拼牛柳餐:




唔同的雙人combinations都要影,卻獨欠三人合照!




晚飯不知不覺間過左兩小時,時間過得真快...唔係晟晟要去機場接媽咪,我地仲會繼續,下次見應該係晟晟的婚禮上啦!晟晟好好呀,買左林以諾牧師的新書送比我地,入面仲有親筆簽名呀,珍貴~~ 林牧師亦會係晟晟婚禮上講訓勉,我好鍾意林牧師架,可惜我唔係教友啦...




除左係咁食野同傾計外,當然唔少得互相分享婚紗照啦!


同老朋友聚舊總係覺得好開心,講返好多以前讀書既事,真係好攪笑好窩心,有d竟然係晟晟講我先記得呢,佢竟然記得我細個會收埋d靈異事件剪報!好恐怖咁呢,我已經忘記左咁滯~~


呢餐飯,令我好似回到十幾年前咁,後生左好多!哈哈~~




沒有留言:

張貼留言