2009年8月9日 星期日

2009-08-09 (Sun) 北海道活壽司.過大禮套餐


尋晚我地問左媽咪意見,今日就去多金都一次,訂定過大禮既野;我見好耐冇陪太陽哥哥食壽司,攪掂完就提議去始創食北海道活壽司!



我第一次黎食咋,d杯好得意,有晒d壽司名,要三隻放埋一齊先影得晒咋!




帶子壽司($35)好正,帶子係爽而唔係林架,好岩我口味,仲好大隻添!




我愛吃貝殼類壽司,點了三色海貝($31)、烤牛肉($13)、芝士海鮮($18)、炸八爪魚($22)、燒牛舌($13x2)、沙律醬焗蠔($18):




太陽哥哥點了軟殼蟹手卷($18)、三文魚刺身($35)、墨魚($13)、北寄貝($22):




過大禮方面,問左主要係睇受個方想要d咩,媽咪想要實物,太陽媽媽從簡就可以,所以我地只訂左男家過禮套餐;另外,潮州餅方面就要麻煩琪琪幫手去買,真係唔該晒!其次會預備埋西餅咭、唐餅咭、紅酒、生果籃、罐頭鮑魚+海味金、三牲金、禮金等等,應該係咁上下啦~~



其實過大禮呢樣野真係好煩,好想快d完左去,因為各方眾說紛紜,媽咪聽左朋友親戚們不同的意見,朋友們的方式係近代新潮做法,親戚們就係最傳統既做法,攪到媽咪成日模稜兩可咁,自己都唔知想點咁,一時就同我講呀邊個話要咁咁咁做喎,一時又變晒口吻咁話呀邊個話可以簡單封利是就得喎,仲叫我唔好咁心煩...跟住轉過頭又話好似又要點點點做咁...


講真,宜家呢個時代,咩方法都有,樣樣都行得通,冇話錯既,我唔太鍾意係聽到批評咁樣係唔岩或者有問題,金都都係做生意,講得有呢d方法就即係有人咁做啦,加上擇日子個相士都話係可行!其實邊種方法都唔緊要,最重要係您要話我知您想點,唔鍾意個d方法,與其批評,不如直接簡單話我知您想點啦,但我次次問親,都係比唔到一個明確答案我,咁我好難做...最後實在時間緊迫,都係叫太陽哥哥出手,早知一早咁做啦,咁快就攪掂,唔知係咪媽咪對自己個女會要求高d呢?唉,難為我為呢件事煎熬左一段時間...我唔係話媽咪唔錫我,亦唔係投訴佢,只係係呢件事上,同佢成日達唔到共識,又唔知佢想點,攪到我好煩擾!其他野不得不承認,佢係超級錫我地既!點都好啦,宜家總算安排好晒,快d攪掂完呢個項目吧!



沒有留言:

張貼留言