2009年8月7日 星期五

2009-08-07 (Fri) 飲茶.揀衫

    


今日放假一天,lunch約左叔叔姑媽表姐飲茶,當然唔少得諾諾啦,我兩個星期冇見佢了,掛死我!



諾諾學我地戴頭箍:



    


食左好多野,呢度只係一部份,呢三張相只係個$38午餐 x 2,超抵食!



    


諾諾畫畫畫+ing:



    


跟住自己畫手仔,攪笑!



    


臨分別前換片片,見到有新產品,梗係要影低啦!



影前影後!哈哈~~



    


夜晚有個重要appointment,就係揀結婚當日既衫喇!好記性既朋友,應該記得上次揀衫時,我仲未揀到褂同敬酒衫;時間無多啦,問左舖頭知道返左好多新款,係時間要confirm啦!


今日真係好多意外收穫,因為返左好多新款,全新兼未租過出街喎,梗係令我心動,最後我d衫全部換過晒!除左婚妙, 都係我先前揀個款最鍾意!


我一向堅持揀一件黃色,上次無咩款,最後揀左呢件,其實較為淺色同簡單,但好過無:



今次有好多黃/金色新款,試左幾件,呢兩件係最後考慮之選擇;第一件貪隻色好sharp好搶,但款同cutting就麻麻,琪琪笑說話似 Miss HK,哈哈~~ 第二件淺色d,但cutting carry得較為好睇!黃/金系列,最後要三揀一,大家鐘意邊件呢?



閃燈前後:



    


敬酒方面,三票一致通過,講緊係Elsa Phoebe 太陽哥哥(當時琪琪同媽咪行開左),我一向抗拒紅色,所以冇咩感覺,但難得佢地咁一致鍾意,我就揀左呢件喇,又係全新兼未租過出街架!大家覺得可以嗎?


閃燈前後:



    


第一件的粉藍,係上次揀左既,但因為有新款,梗係繼續試新野;試左第二件的粉紫,呢次幣啦...因為粉藍只得我同Phoebe兩票,呢件Phoebe一路稱佢為cinderella,因為exactly係灰姑娘條公主裙既顏色!哈哈~~ 粉紫係試身室入面偷影,所以影得唔係幾好,但佢有媽咪琪琪Elsa太陽哥哥四票呀!Elsa最攪笑,係咁講件衫係全新喎,引我揀!四對二,點算好...所以最終hold晒兩件,收集下意見先決定!



    


今次位置不利,不能件件偷影,我其實一共都試左成十件衫,包括以下被foul的:



    


我試完就到太陽哥哥,不過完全偷影唔到,因為老闆娘serve佢;但最攪笑係老闆娘用舖頭的相機影太陽哥哥,要佢做model喎,影完當sample比客揀衫,但影個d係...馬褂黎架!哈哈~~


跟住拿拿林揀埋姊妹衫,要四件一式一樣的款式,只得四個款,搵左準姊妹琪琪同Elsa試,效果都麻麻地...其實有d更靚既款架,但可惜又只得一件,咁我又真係想四件一模一樣;當然啦,最重要係一樣得黎,都想大家又真係著得靚靚啦,咁點算呢?唯有加錢全新造啦!雖然咁會over左少少budget,但做到就盡力做啦,做得姊妹既都係好朋友麻! 最後就confirm左呢條啦,其實呢條裙真係幾靚,我自己都想造返件呢!嘻嘻~~



    


攪掂晒已經成十點啦,我地去左紅螞蟻食飯:



    


影下合照先,今日真係多謝晒各位黎幫眼,捱左足足三個半鐘呢,勁! 黎到呢刻先發現唔記得同Phoebe影相,好遺憾呀...因為Phoebe都一樣好好朋友,陪足我咁多次揀衫之餘,今日仲要係丟低剛做完手術既老公呢!



    


沒有留言:

張貼留言