2009年8月23日 星期日

2009-08-23 (Sun) Shopping Day.傾rundown


今日係名副其實既Shopping Day,買左好多野,最開心梗係買左好多靚衫啦~~今日一到中午,我就心郁郁想出街啦,一來想睇衫,二來又約左子健拎野喎,於是就叫媽咪陪我去佐敦+深水埗,先係買衫先,個紙袋好靚呢!




呢個brand係有位PT同事介紹架,覺得佢d衫幾得意,就去就想去睇下;我都係第一次黎,點知咁岩做緊減價,唔係我真係買唔起啦!我試左起碼十件衫呀,呢度d衫好colourful,我好鍾意呢種style,所以都好鬆手咁買左五件衫呀,買左千幾蚊呢!雖然有d肉赤,不過我真係好鍾意呀,同埋好耐都冇買衫啦!嘻嘻~~


 



我揀個d都有model著過影相做宣傳架:









呢兩件都幾鍾意架,不過再買真係要破產架啦,所以放棄左~~




 








 









今日係佐敦見到間五蚊店,十蚊店就見得多,五蚊店都係第一次見,呢度d野樣樣都係五蚊雞咋,抵到爛!



跟住去左深水埗,買左下面呢塊野,成六十蚊碼架,用黎接新娘時玩兄弟既,點玩?梗係唔講住啦~~



最後去左搵子健拎呢個Kitty Lab櫈仔?定兜仔?




今晚休好好咁上黎幫我地手傾個 rundown,因為尋日碌齡,佢見我地個rundown仲未執,下星期日就要開會,唔多掂喎,要push下我地先得喎!



我地好認真無偷懶架,叫外賣食完就咋咋林開波!




 









 












 









 

 

 


沒有留言:

張貼留言