2009年8月21日 星期五

2009-08-21 (Fri) 太陽哥哥+太陽媽媽試衫


今日到太陽媽媽同哥哥試衫啦,因為太陽哥哥放工遲過我,所以我去同太陽媽媽試先;太陽媽媽一共試左大約十套度,開頭個d真係麻麻地,係個sales姐姐揀比佢既,因為好多都好閃,同埋最重要係好沉色,原來太陽媽媽跟我一樣,唔太受到深色衫,於是我就出手,係咁揀比佢試,我揀個d佢多數咁想試下,而sales姐姐揀比佢個d,佢就麻麻地喇;下面咁多件,有八成係我揀比太陽媽媽試架!


呢三件係跑出既,第一件就梗架啦,一著上身個個都話好,唔沉色得黎,sharp sharp地又唔太誇!



呢件好睇就好睇,不過我覺得淺色左少少,但太陽媽媽比較過後,都係較鐘意淺色,所以最後都揀左,希望到時影相冇問題啦!



呢件其實係太陽媽媽既第二最愛,少閃麻,但娶心抱呢件唔太似主人家人份啦,所以佢唯有揀比呀姨著啦,因為太陽哥哥個呀姨一家會專程係柬埔寨返黎飲呀!




以下呢d係被放棄既,呢件原本係第二之選,可惜冇期呀,先揀左上面金色個件做第二選擇囉!


粉紅色呢件唔錯架,淺色得黎影相都好有色望到,可惜個領位太低,太陽媽媽唔係咁鍾意~~



呢件著上個身形都幾好睇丫,其實係淺青色,點知影相後變左白色咁,要放棄~~



呢件好沉色呀,唔太好睇;其實仲有件寶藍成件似黑色多d(太唔靚所以冇影相!!),著上身成個黑寡婦咁,仲有d似孤兒院d老姑婆院長look添...no no no!




到太陽哥哥再認真試下d禮服啦,呢件係confirm既:



其實我唔太鍾意豬腸呔加背心,我覺得好樣衰,我prefer玩下條呔多d,但個sales姐姐竟然叫我唔好玩我老公喎,話我連件背心都唔比佢著,佢會好似侍應


呢度我黎過幾次,一路都覺得唔錯,但今次呢個sales姐姐係第一次serve我,佢竟然咁講野,我覺得好過份,我即刻黑面同冇再聽佢講野,真係比我感覺好差好差呀!我玩我老公?似係您地想我地快d試完,快d收工,先叫我地咁咁咁OK咋喎!我上左黎第三次啦,我唔想再上啦,您估我真係好得閒咩,我想今次confirm晒d野,包括襯埋d背心同呔咁!


而佢地只係比左一set背心同呔太陽哥哥著上身睇下個感覺,然後叫我地淨係揀西裝得架啦,到時fitting時再襯過d背心同呔喎;但我已經好唔鍾意太陽哥哥著緊個件背心,有花架...個pattern好leung呀!問佢有冇d淨色背心,佢又唔願拎出黎咁,仲話我淨色會攪到老公唔似新郎哥;咁我話一係除左件背心,佢地又話我連件背心都唔比佢著會好似侍應!

頂,咁您拎唔拎其他背心同呔出黎比我試先?究竟係冇,定係唔想拎出黎先?兩樣野黎架喎,有我就宜家要試同決定,冇我就自有打算,頂多係出面買囉,但唔可能叫我一星期前fitting先襯掛,到時唔岩,得返幾日,我點有時間出去搵呀?佢地咁講野,我懷疑根本呢度只得豬腸呔加花背心,冇其他別緻d既呔,連腰封都冇,仲反問我想老公著腰封呀?話腰封好out喎,out您條命,我見金都人地玩呔多過戴豬腸呔囉...我個刻真係好嬲架!



又係件馬褂,點架,著唔著好呢?太陽哥哥仲係掙扎緊...所以第二件,同時 hold 左馬褂同銀色西裝;其實我梗係想佢著馬褂啦,襯我著褂丫麻,但朋友們見到張相多數都會係度笑,笑...其實係太陽哥哥著得得意攪笑,定係樣衰呢?講真,樣衰就真係唔好啦,我唔會咁衰要佢著樣衰既衫係身上架,大日子黎架麻!只係我同太陽媽媽都覺得幾攪笑,唔係樣衰,先叫佢著啦;同埋其實太陽哥哥每次著上身,都好鬼興奮好開心喎,d笑容同西裝d相唔同架!咁其實,佢自己問心係咪都鍾意呢?



其實呢件銀色西裝我唔覺得靚,可惜呢度d男禮服真係好少款同款式真係差d...揀銀色係因為 太陽哥哥已有件黑色,in case 佢決定唔著馬褂,第二件西裝一係白一係銀架啦,而佢好抗拒白色,一件試都冇試過,呢件係唯一選擇...其實講真,呢件麻麻地,先同馬褂一樣,揀唔落手同決定唔到啫,係靚既話,就即係扑到鎚啦,睇黎要試真諗諗啦!




呢套係女司儀CW前幾日自己上黎揀既裙~~



我見呢條裙好靚呀,就影埋佢相,嘻嘻~~




攪掂九點幾啦,我地去左APM食味千拉麵,因為太陽哥哥近期迷戀上新出的山形粟米拉麵呀!



小食有餃子蝦+芝士年糕餅:




我的九州拉麵:




太陽媽媽的蒜片豬軟骨拉麵:



 



沒有留言:

張貼留言