2009年8月1日 星期六

2009-08-01 (Sat) UCC Cafe.竊聽風雲.小城知味.碌齡


今日lunch同媽咪威哥去左UCC Cafe食,因為媽咪開始on diet,我同威哥就叫左餐,而其中一客跟沙律吧,咁媽咪就可以食沙律喇!呢個沙律係我同媽咪合力砌架,勁大個,淨係薯蓉都有五球,入面仲有蜜桃、吞拿魚、粟米、紅腰豆、瓜菜等等!




我叫了帶子什菇意粉,威哥就叫了咖啡蝦飯!




等太陽哥哥放工,就即刻去睇竊聽風雲;好唔開心呀,巴士係深水埗太子個頭勁塞車,足足遲左十五分鐘入場,超sad!我平時睇戲有早冇遲,因為鍾意睇埋trailer,今日竟然遲成十五分鐘,咁大個女都未試過!



成套戲都幾緊湊,好緊張,買股票個part都好刺激,買開股票既朋友實feel到!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



我地呢排仲想睇"救參96小時",但得返葵芳broadway岩我地時間,所以就返葵芳買定聽晚既戲飛,晚飯就去左小城知味食花膠燉雞餐!



呢個花膠燉雞餐我之前食過好味,所以今次一黎到就唔諗,一於叫兩客,一人一盅!




小菜我地揀左鮑菇時蔬+梅菜扣腩仔:



飯後約左朋友仔去碌齡,今日碌左兩局,都玩得幾開心;未夠十二點就碌完,仲趕得切搭巴士,如果次次既時間都係咁上下,咁我同太陽哥哥就可多d出黎玩啦!



沒有留言:

張貼留言