2009年8月25日 星期二

2009-08-25 (Tue) Summer trip to Japan.手信

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢個月有兩位朋友都去左日本旅行呀,真係羨慕C人啦~~我雖然冇份去,但都想分享下佢地少少相,先係諾諾@Thomasland:



諾諾就好啦,咁細個就已經成日去旅行,仲特登飛去日本搵Thomas同Mickey添,宜家如果問諾諾:Thomas同Mickey住係邊架?諾諾會答:Japan!好攪笑架~~仲有呀,問佢:Butt姐姐住係邊架?佢又會答:Thailand!好叻呀~~


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


表姐係日本買比我地既手信:



限定Monchichi電話繩係比媽咪既:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


chip n dale梗係全部都係我架啦,有袋仔、memo pad、杯!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


好開心呀,多謝您呀表姐!Yeah~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


第二位朋友就係Yammy,佢去左北海道,我淨係係冬天去過,有機會都要夏天去多次先得!


雪印重量級甜品:



Velo Taxi:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言