2009年8月20日 星期四

2009-08-20 (Thu) 漏夜屯門派帖

 


今晚真攪笑,夜晚七點半,媽咪打比我,話一陣入屯門派帖,叫我快d返去,食埋飯就行...明明話會約叔叔+大姑媽聽日飲茶派帖架麻,原來係聽日大姑媽唔得閒,咁媽咪覺得飲唔到茶,咁不如今晚入屯門,快d攪掂d帖喎...


我返到佢就好似打風咁,快食飯+快沖涼+快入帖...因為d帖都係尋晚先印好,咩都未整;之後就call的士入屯門,先去嫲嫲度,最大既長輩先,黎到又坐下傾下計飲下野咁;今晚呢個環節實在太特別,相信冇咩幾何會咁夜搭的士入屯門,所以都同各位影下相留念先~~


叔叔+嬸嬸:



媽咪/我+嫲嫲:



 


細表弟:



大表弟:



媽咪+嬸嬸:



原來派帖比長輩都幾開心架,佢地會好開心咁恭喜我,又話睇住我大個女咁,令我都有d感慨,有種...我真係大個喇,要做人太太啦既感覺...最感動係,早前我邀請左叔叔係我結婚個日送我出門,佢因為咁,去造定套新西裝!嘩,我真係完全估唔到,一d都冇諗過!我一路都以為係佢地心目中,我個婚宴只係食餐飯咁,我冇諗過佢地係咁重視我出閣架,佢地仲話當係嫁女一樣,我真係好好好感動,個心個刻超warm,我冇諗過我係佢地心目中,有如親生女一樣...


 


跟住搭綠的過友愛搵大姑媽,好多年冇見佢lu,一路都係同叔叔+細姑媽closed,會成日見,大姑媽真係極少見;又係一樣,佢話我大個女啦,點點點咁...感慨again~~



返到屋企已十一點幾,今晚又做唔到想做既野添,不過呢個臨時節目,又幾開心幾刺激呀!值得值得~~


 


沒有留言:

張貼留言