2009年8月29日 星期六

2009-08-29 (Sat) Kim's wedding.小學同學派帖

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日係我的中學舊同學Kim大婚之日,我同呀欣呢兩位老朋友,當然全力支持,我地一早相約好今日一齊去觀禮同飲宴,一於踩晒兩場!


觀禮係葵興天恩堂,係我以前中學對面,十幾年有經過呢度啦,有點懷念,就係呢間中學,令我結識到Kim & 呀欣!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


觀禮帖子好有心思,特登黐左粒閃石係教堂度架,好有意思!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


教堂門口的結婚相:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢間教堂我第一次黎,估唔到入面係咁大咁開揚,個頂好靚添呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


流程上又係好有心思黐左兩粒閃石:



訓勉係由我好喜歡的林以諾牧師主持:




我仲掙待機會,同到林牧師影左張合照,可惜朦左少少...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


典禮開始啦,由花仔花女帶領下,跟住伴娘...伴娘係Kim親細妹黎架,唔知係咪係外國耐呢,佢身型高挑纖瘦、古銅色皮膚、model骨架咁,好型好cool!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


再跟住到新娘同新娘爸爸携手入場,好感人的場面!


 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


典禮進行期間,突然發現身邊有兩舊物體,原來係兩位小妹妹一路爬,一路執起d花瓣!攪笑~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


林以諾牧師訓勉中:



友人們送上歌曲,最特別係其中一位男仔係旁邊吹笛,有part佢仲solo,d笛聲傳遍整座教堂,好好聽呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


新人都一齊唱:



新人致謝啦,Kim講個番話真係好感人,尤其多謝父母個part,我聽到眼濕濕,不過佢一d都冇喊,好勁呀!可能佢兩個係醫生啦,見慣大場面同生離死別,總之佢地好淡定好大體,好掂呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


又偷影林牧師,我係佢粉絲麻!嘻嘻~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


到中學同學影啦~~



同呀欣再攝位影多張先~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


觀禮完結後大約三點,呀欣就去左我屋企參觀下,大家都想休息下啦,夜晚仲要再去黃金海岸呢!


休息到六點,我就先出發去Trista屋企,因為今日成班小學同學去左Trista屋企玩呀,只係我有wedding要參加所以去唔到,不過佢屋企係青怡,非常近,我就索性經一經過,順道派埋請帖比佢地!



佢地好鍾意太陽哥哥設計既請帖呀,係咁讚係咁讚,仲話可以點點點做生意咁,真係多謝佢地既欣賞呀!我都好想太陽哥哥可以將佢既設計做到一間生意,不過仲有好多技術性既問題,睇下有冇緣份啦~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


派完帖比小學同學,我同呀欣就係青衣城搭小巴入黃金海岸啦!



黃金海岸的帳幕婚禮,今日我第一次親身體驗!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


見到我個名嗎?



接待處的結婚相:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


接待處的佈置好有心思呀~~



結婚特登遠赴九寨溝拍攝架,好靚既景色!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


一瓶瓶的糖果+蠟燭裝飾,原來全係新人朋友一手包辦,唔係外面公司整架!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


場內環境都好浪漫,不過我略嫌帳幕婚禮樓底會太矮...



靚靚蠟燭燈:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我對汽球佈置特別喜愛!


菜譜:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


好名貴既小禮物:



每個盒入面有兩包朱古力:



最名貴既地方就係呢度啦,朱古力上面印上新人個樣呀,其餘係 just married、2 becomes 1 等字眼,您地話係咪好名貴丫?



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


新人的成長片段係我看過最好的,effect比較特別同in,唔會有d好似bear bear、星星、心心較土味既野彈出黎,我最鍾意係他們的合照變成白雲咁飄出黎既effect!



新人切蛋糕+祝酒:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


經過地個檯呀~~



特別環節係新人的piano+saxophone合奏,呢樣都好感動我架,佢地練左三個月,為既係答謝所有來賓,唔係一般婚禮既攪驚喜比新娘或者新郎,出發點反而係來賓,好感動呢!


 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


新娘換上晚裝敬酒,敬酒時間幾特別,不是一般的食翅時間,而係接近尾聲時,大約食魚的時間;全晚只見新娘著了兩套衫,一有時間就爭取到席上與來賓們閒談,時間唔係花在裝扮身上,反係賓客身上,簡單平凡Kim,令我覺得佢好型呀!



入席前沒有影相,補返飛先~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


吃過最高貴美味既飲宴甜品 - 燕窩雙皮奶,一對醫生新人,果然闊綽,仲係飯碗size黎架!



美點雙輝竟然上埋月餅,勁攪笑,大家話早d上定月先喎!其實係咪係度賣廣告呢?但我食完又唔見出出面有月餅賣喎!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


送客時爭取機會同Kim再影相,婚禮就劃上感動的句號,祝Kim永遠幸福快樂!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言