2009年8月8日 星期六

2009-08-08 (Sat) 貢茶.上海坊.婚戒

好熱呀好熱呀!咁熱既天氣,仲要由旺角行去太子金都,再由金都行返返旺角,死得~~


其實原本今日行程係:旺角拎戒指+金都睇過大禮既野,點知太陽媽媽臨時問我地一唔一齊食飯,咁我地咪行返返旺角囉,真係熱到爆!


經過呢間貢茶,好多人買,我又八怪望下,原來只係$12,就有咁大杯珍珠奶茶呀!




真係好大杯,仲好好味,因為d珍珠好林架,好正好抵飲呀!




太陽媽媽揀左上海坊食晚飯,我熱到紮晒辮咁樣衰,都係費事出鏡喇~~




登、登、登、登!呢對就係我同太陽哥哥既婚戒喇!冇咩款架咋,只係簡單款加粒石咁,睇個圈應該都睇得出,左邊個圈細d係我既,而右邊就係太陽哥哥既!雖然我個圈細d,但我粒石大過太陽哥哥足足一倍架,有四分一卡呢,嘻嘻~~ 所以價錢都比太陽哥哥個隻貴d呢!


其實當時呢個款有兩對架,一對細粒d石平d,一對大粒d石貴d;但女仔細個粒石真係好唔起眼,所以我要左大粒石個隻;但到太陽哥哥戴起,大個粒石似乎對於一個男人黎講有d誇,佢唔鐘意咁閃,所以最後我地就交叉咁買,即係我要大粒石既女仔,太陽哥哥要細粒石既男仔,就係咁湊成一對!




婚戒既石一向細細粒,不過呢批貨竟然係一對對的八箭八心系列,細細粒都做到八箭八心,而我個粒仲係grade E colour 添,聽落好high咁,就係咁打動左我地喇!雖然唔係卡卡聲咁大粒,係就真係堅爆,不過心理上己好滿意了!哈哈~~




戒指入面刻左我地個名同結婚日期;我地已約法三章,如果第時唔見左隻結婚戒指,要買過粒大過宜家個粒既,再唔見就再大粒d,一於學馬仔同小圓山咁!嘻嘻~~




沒有留言:

張貼留言