2009年8月6日 星期四

2009-08-06 (Thu) 三週年紀念


今日係同太陽哥哥的三週年紀念呀!!



我地去左C'est bon!食,之前因為覺得呢間餐廳都幾貴,所以一路都冇試過,今次去食,主要係比呢個餐吸引:




餐廳外的佈置,好悠雅咁喎~~




餐廳內的環境,出面靜 ink ink,仲以為冇人黎食,點知入到黎係咁多人!



水晶燈好靚呀~~




檯上的碟子裝飾,隻隻都唔同色架,幾特別~~




法國燭光晚餐,窗外的月光很大很圓呢!浪漫~~




先上一籃麵包,熱烘烘的,外脆內軟,兩個人竟然食晒!




聽聞食法國餐,每道菜之間都上得好慢,今日呢度仲係超慢...等到我地都好肚餓呢!等左成十五分鐘,終於上期待而久、今晚最想食既seafood platter(海鮮拼盤):



一上就"嘩"一聲,因為真係好大好大盤,跟足相片一樣,貨真價實,睇見已經流晒口水!




足足有兩個人頭咁大,盛著的有一隻大龍蝦、六隻青口、六隻螺、六隻生蠔、六隻蝦、四隻大蜆、兩隻帶子、一隻鮑魚!



一張好唔滿意的合照...影唔晒d食物,應該高d咁影麻!唉~~




隻鮑魚其實係我地食到中間先發現,都幾大隻,算係咁了!




隻大龍蝦好大隻架,好滋味~~




seafood platter雖然係頭盤,但食左成半個幾鐘先KO晒,食到飽飽地...但成個餐只係剛開始~~


跟住上湯,太陽哥哥的干邑龍蝦湯:




我好鐘意食黑松露,所以揀左黑松露野菌湯:




到main courser啦,太陽哥哥的紐西蘭西冷扒(加$50 upgrade的):




我繼續黑松露,揀左黑松露菌牛肝菌意大利香蒜扁麵:




已經飽到上心口喇,最後送上自選甜品及飲料:



太陽哥哥的tiramisu:




我的軟心朱古力蛋糕配雲呢拿雪糕:



個軟心朱古力蛋糕真係勁好味呀!



埋單$685,原來加一佢用返原價。抵唔抵食?見仁見智,有朋友話呢個價錢食到buffet dinner,的確係既,仲可以重覆食好多樣海鮮添!我估呢度比起自助餐的優勝地方,應該係環境同質素吧;飽就其實一樣都食得好飽既,不過間唔中浪漫一下,又好冧好sweet既!嘻嘻~~



飯後去睇沖天救兵:



未見過呢款3D眼鏡,影張相先!呢套戲我覺得都幾好睇呀,顏色豐富,劇情又緊張刺激!但黎耀祥配音唔係好出,都唔係主角既...許冠文把聲搶晒!不過冇計,鬼叫個伯伯係主角咩!




靚靚劇照:


Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



我買了一張幾cutie既咭送比太陽哥哥,入面隻dale拎住支綠色大支鉛筆,勁似太陽哥哥影婚紗相時個沙灘 look,激似度達99%!哈哈~~




















禮物方面,太陽哥哥會送我一部電話,但我暫時冇咩idea,只係個電話開始short short地,係時候要換,其實我真係冇咩心水,唯一最想有手寫筆囉,不過我真係未有時間去揀,拖住先啦,嘻嘻~~ 至於太陽哥哥,佢話想要個背囊喎,我想揀個agnes b比佢架,但佢又唔要喎...咁又係拖住先啦,哈哈!


以為佢咁忙無咭比我,點知...真係一d都睇唔到,係打開機蓋時摸到有野跣手先知!張咭好有神秘style,呢種style第一次收呢!



最有意義梗係豎起三隻手指隻公仔啦~~




沒有留言:

張貼留言