2009年8月15日 星期六

2009-08-15 (Sat) 過大禮.泉章居晚飯


今日係過大禮既日子,約清晨五點,太陽哥哥就起身,將過大禮既野,由大圍先搬回青衣我地屋企,連太陽爸爸媽媽都有幫手拎落去樓下架,放低所有野係青衣後,太陽哥哥就即刻開工楂車,約好九點多會車埋victor入黎幫手過大禮!


行程相當緊密兼爭取每一分每一秒賺錢養家,真係好勤力,勤奮指數簡直爆燈呀!不過我當初聽到太陽哥哥講呢個安排時,第一個反應係O咀+"下....?!",覺得點解唔楂少日呢?其實見佢咁辛苦搵錢,真係好誇張,我都唔知話佢好定支持佢好...


呢張相係我攝於清晨約六時,當時我都訓唔返,咪拎晒d野出黎,好似去旅行到最後一日咁影下d戰利品囉!哈哈~~ 但呢度仲漏左少少野,就係潮州餅喇,計劃係呀Ben八點會同琪琪係九龍城拎餅,因為間貴嶼仔開八點正,咁就保證可以新鮮運到啦!




加埋潮州餅就齊啦,呢堆就係林張聯婚既過大禮物資喇:



就咁睇相感覺唔到有幾多野,加埋我同太陽哥哥係鏡頭入面,係咪就有didea 呢?因為要攪過大禮,我地學識左好多野,呢度既物資其實一d都唔多,因為呢d只係比女家既野,其實仲有回男家既野架,諗起都恐怖~~不過男家個邊從簡就得,咁就以利是代替,先唔洗預備咁多野咋!




好啦,大合照睇唔清楚,分批影近鏡先;先係一男家一女家過大禮必備既籃,內各有一對椰子、檳榔、對聯、龍鳳花燭、茶葉等,仲有兩支酒+生果籃:



而大囍禮盒內有青褸、扁柏、四京果(花生、合桃、荔枝乾、龍眼乾、連子、百合、紅豆、綠豆、紅頭繩等),最重要梗係禮金啦,最大封紅卜卜個封就係啦,入面放左一叠cash架,我咁大個女都係第一次幫手封咁大封利是呢!其實開頭諗住寫支票架,但金都個姨姨教我地比cash有誠意d架,櫃員機一日先提到兩萬蚊,所以封好多既朋友仔,就要計定分幾多日"禁"機,又或者要去銀行啦!



個兩個黃色利是封,係我地自己另外預備既,一封係比威哥既舅仔置裝費,其實冇話過大禮比架,只係之前已交左呢個項目比媽咪全權負責,我地就係後面全權負責比錢,咁橫掂都係,就今日比埋啦!另一封就係三牲禮金,代表雞、豬、魚!



尋晚買既海味:




潮州餅、西餅咭、唐餅咭:




呢張相好爆笑,呀Ben扮貴嶼仔!乜拎餅拎到拎埋貴嶼仔都黎埋我屋企呀?哈哈~~



威哥食食下腸仔扮劍客!只係朝早大約九點,晨咁早屋企已經好嘈好熱鬧~~




等緊太陽哥哥同Victor時,我地就係咁影相;但似乎琪琪影相影得好過呀Ben,呀Ben影個d,張張都影唔晒d野...




重影多幾次,都係影極都影唔晒...激死人~~




睇下呀Ben影相幾咁落力,理應我真係唔應該笑既,但實在忍唔住,笑到肚都痛埋!姿勢就有啦,但點解影極都影唔到d餅咭入鏡架,幫我地影個d全部都影唔到d餅咭...




太陽哥哥同Victor黎到啦,一齊影返張相留念先!Victor同Ben兩位兄弟今日都係第一次見,冇夾過下件tee又會咁襯既,希望922個日您地都咁有默契啦!




玩夠影夠後就入籮,準備出發啦~~



Ready好晒後,我就返過隔離屋匿埋先,攝影方面就交比琪琪啦!




Go Go Go~~



敲門~~ 




過大禮爆笑全紀錄:



真係比呀Ben激死,把聲大到蓋左victor把聲,又要係咁帶頭講野,但又成日唔記得要講d咩喎,攪到琪琪係咁提佢;講利是時又淨係掛住講H1N1笑,連禮金舅仔金都完全唔無提到...不過成個過程我同太陽哥哥一路睇返,一路都覺得好好笑既,雖然呀Ben傻傻地,但攪笑本身係佢既特色黎既,呢次點都係一個幾難忘既經歷,唔該晒琪琪拍低晒成個過程,等我地事後可以睇返,so good!


禮成後影相留個念先:




跟住太陽哥哥繼續開工,車埋Victor走,我就請大家去飲茶!




飲完茶返去hea左幾個鐘,等到太陽哥哥放工,我地又出旺角泉章居食晚飯!




我地叫左個$328四人餐,揀左鹽焗雞半隻、玉鮑扒時蔬、豉油王煎中蝦、花膠炆海參!



對於今日過大禮,我完全feel 到媽咪好滿意呀,攪掂完去飲茶時,佢一路行一路係咁笑咪咪,仲比我見到,我咪問佢:仲咩係度自己同自己笑呀? 佢開心就好了,之前都有d擔心唔知d野做得足唔足架,佢滿意就真係so good,又攪掂一個task!反而媽咪問點解d海味買咁大包呀,我咪話太陽媽媽話咁好睇d囉!嘻嘻~~太好了,我都好開心呢,因為其實今日個過程,都真係幾好玩!



沒有留言:

張貼留言