2009年8月24日 星期一

2009-08-24 (Mon) 牙刷架


激死人啦~~太陽哥哥多次用錯左我支牙刷呀!其實只係得藍色同綠色啫,都唔明白點解佢會撈亂架!(其實係因為太陽家族都係用呢款牙刷,所以佢咪成日記得大圍屋企個隻色囉!!)


一路都想解決呢個問題,終於係女人街比我搵到又可愛又好用既牙刷架:



呢款牙刷架好勁架,只要輕輕將牙刷壓下,牙刷架兩邊就會啪一聲自動關上;拎牙刷時只要輕輕拉出,牙刷架兩邊就會自動打開!




我鍾意黃色,所以我係老虎仔,太陽哥哥就係青蛙仔:




黐好左個牙刷架上牆後,就發覺...幣!用唔到呀~~~因為我地d牙刷d毛係特別長架,足足有成兩節手指咁長架,就係咁,先兩邊屋企都鍾意用呢款牙刷,刷時好爽丫麻!點知d毛長得滯,放唔入落個牙刷架度呀,激死我!太陽哥哥見狀仲笑到扒係度添喎




買左無理由唔用啫,何況我真係鍾意個牙刷架,唯有...剪咁d毛啦!哈哈~~



剪左足足三格毛先放得入...陰功囉~~




沒有留言:

張貼留言