2009年8月16日 星期日

2009-08-16 (Sun) 舅仔衫.陪買鏡頭.大內密探零零狗.Kitty Lab cushion


幾個月前,我地已開始同威哥睇舅仔衫,媽咪+琪琪+我,係威哥御用既三個形象顧問;之前睇過度身訂造既舖頭,又去過 izzue、G2000,連youngd既 black label系列都睇埋,試過好多款,但威哥著左老西之後,感覺真係...老左十年,同埋唔型唔靚仔!


今日我地就去左潮人地區旺角,荷里活中心d衫岩威哥年紀好多!我地試左好幾款呀,白邊?黑邊?定無邊?




銀呔?黑呔?




背心仔型好多喎,最後扑鎚最尾個套!之後過左levis買條新牛仔褲,還欠鞋就攪掂呢個task啦!




之後我就碌去深水埗西九龍中心,約左子健幫Vivian個老公買鏡頭!試機+ing:




Vivian係太陽哥哥同事,結婚當日佢會幫手化姊妹們既妝,佢好叻女架!當Vivian同太陽哥哥係度玩緊又笑緊時,Vivian老公仍然好一絲不苟咁係度試緊機,呢個場面我覺得好好笑呀




太陽哥哥係度做咩呀...?



原來係度排XBOX隊,同小朋友淨機打...



您唔好蝦d小朋友喎...




跟住我地又趕返旺角,睇大內密探零零狗;其實係太陽哥哥有張免費飛聽日到期,但聽晚要食飯睇唔到戲,點都要今日用左去,我就係頭先同威哥睇衫前,過UA買定飛先既;買飛時都一段攪笑插曲架...

我:唔該,我想買...em...em...(腦海只出現laughing哥)...laughing哥套戲...


售票員:OK,laughing哥既...em...唔好意思呀,贈券唔用得呀!


我:但聽日到期啦,今日一定要用,有咩戲用得?


售票員:em...今日用到既有地獄無門闖進來、迷失侏羅紀 、同埋大內密探零零狗...


我:零零狗??卡通片黎架??


售票員:(忍笑中) 唔係呀,古天樂做架...


我:哦哦...有大S個套!


售票員:係呀!


http://www.iqmami.com/xinsrc_292070607085193730981.jpg


雖然冇諗過睇呢套戲,但得三套揀,似乎呢套最化算,加上太陽哥哥楂完車唔可以睇西片,唔係會訓覺架,哈哈!呢套戲可能我一d期望都冇,所以冇咩勞嘈,雖然有d笑位會O咀同覺得低B,話晒呢套戲似tailor made比國內同胞多d,但有d位都係堅好笑,好似古仔扮成龍大哥頭髮廣告 - "動er",同埋大S發姣引古仔個幕,都真係好好笑!



今日去開豐澤買野,又點會冇著數,我冇話要d咩,子健就拎左呢兩個 kitty cushion比我,同Vivian一人一個喎;其實我都唔知豐澤有kitty cushion野送,子健仲話賣晒廣告我都唔知?原來要買sony erison電話先有得送架!我即刻諗起Elsa,因為聽日會同佢食自助餐慶祝生日,之前佢話要我地請佢食自助餐咁破費,我應承左佢唔會再花錢額外買禮物,咁宜家用呢樣做生日禮物就又冇破費又氹到佢啦,win win~~




雖然我唔鍾意hello kitty,不過都覺得呢個cushion仔的確唔錯,所以問子健拎多一個放係屋企!嘻嘻~~




放係個bra bra紙袋度玩下Elsa先,等佢以為我唔知買d咩內衣褲比佢都好喎!嘿嘿~~




沒有留言:

張貼留言