2009年8月17日 星期一

2009-08-17 (Mon) 慶Elsa正日生日@紅煙窗餐廳


今日係Elsa正日生日,識佢咁多年,今次都係第一次係正日同佢攪生日飯,因為今次我地諗住一齊去食餐勁既,就去食自助餐啦,食得自助餐梗係揀近來覺得好抵食既紅煙窗啦;而呢度生日正日光顧有蛋糕送架,加上多人d開心d,Elsa就決定正日食啦!




今次我係第二次黎,一黎到又係影下食物先,先係冷盤




海鮮:




熱食:




魚生:




甜品:




雪糕都係最出名既品牌,記得留肚呀~~




睇下食左d咩先,第一轉梗係先攻海鮮啦,好正呀!



Yammy同Simon既田螺都好誇張:




我同Elsa的沙律:




成檯人拎左好多好多轉長腳蟹:




我同Elsa都好欣賞d燒牛肉,每人都食左三片!



呢度最遺憾既係刺生都係魚類,冇我鍾意食既貝類類,除左壽司...咁我就諗住照拎返黎,但唔食舊飯啦...點知David好好人呀,話幫我食晒d飯,咁我就同佢分贓喇!



佢地拎既三文魚刺身,雖然我唔食同冇興趣,但覺得好新鮮呢!



因為太陽哥哥唔舒服,下午三點sick leave返屋企抖抖,醒左OK先決定黎,我就搣定d蝦比佢食啦,好少可架咋~~嘻嘻~~





今日係Elsa正日,又夠六個人以上,所以我一早訂定個生日蛋糕!





壽星女同各人合照:





壽星女許願+切蛋糕:





食完蛋糕再最後衝刺,同埋影多幾張相先,雖然我唔係壽星女,但我都要同個個影返張;尤其係Mavis呀,平時最少見佢!今日唔係自己生日都好開心呀,Yeah~~






今晚竟然係度撞到舊同事Erica,真係有緣,佢都會黎我wedding架,見到佢都好開心呀,都幾個月冇見呢!佢就聽日正日生日,係度同佢講聲:Erica, Happy Birthday!!




沒有留言:

張貼留言