2009年8月13日 星期四

2009-08-13 (Thu) 慶Ellen生日飯@UCC Cafe


今個月CZM有聚會呀,因為八月係Ellen生日,呢餐飯係五月慶班長生日飯時約定架啦,咁快就三個月...咁早約定係知道自己呢排會好忙,加上當時諗住,今日派埋帖就good fit!點知...張帖印製中,今次時間估計有d偏差添!


呢度既靚靚水晶燈again~~黎過UCC Cafe幾次,咁好彩次次都坐唔同既位置,感受下每個角落的特色!




成樣都係食物,好豐富呀!




上次跟媽咪學野後,今日到我大展身手,個沙律有成八個薯蓉呀,三個係面,五個係底,用黎墊高同黏住其他食物最正!幾勁~~ 原本食三碟主菜都唔夠飽,點知食埋d薯蓉就變左勁勁勁飽!



Salad sauce:




餐湯:



汁煮漢堡扒配蒜蓉多士[$72]:




海鮮豆奶湯意粉[$70]:



咖喱焗牛肉飯[$64]:




今日班長帶來了呢幅made in Germany既動物牌,未玩過架,同我地第一次玩!



每一張的動物牌上面,列明呢種可以食d咩動物,又或者會被咩動物食~~




主要係考考策略,食黎食去咁,最快玩完手上既牌為之贏!



d規則都幾得意架,好似兩隻大象可以食一隻大象,咁之後就要用兩隻大過大象既動物,去食呢兩隻大象,如此類推;其實幾好玩,有d鋤大dee feel,因為要諗出大定出細好,一pair咁出定係三隻咁出等等,從而拎話事權,的確係一個好玩既益智遊戲!可惜太貴,要百幾蚊一幅呀,但係全幅牌都係膠造架,防水防皺!好玩架~~




沒有留言:

張貼留言