2007年7月1日 星期日

2007-07-01 (Sun) Die Hard 4.0 優先場 & 夏雪晚飯

今日跟休佢地睇Die Hard 4.0 優先場,我同太陽哥哥驚買唔切飛,下午兩點就出左去買啦;六點好爆,八點又驚食唔切飯,所以買左十點!約左佢地六點半,咁多個鐘,我地做左咩呢?我地食lunch,行街,買背包,試雙層魚柳飽,買壽司麻雀同..."等"囉!

今日太陽哥哥終於睇岩背包啦,咁我就買比佢,攪咗咁耐,終於買到喇,我都好開心呢!朋友們都贊成買壽司麻雀呀,每人夾左十零蚊,又唔係貴,我地就負責去買喇!琪琪一黎到,嘩嘩嘩,撞衫呀!情侶裝呀!好襯呀!一定要影低影低!

我地去咗"夏雪"食飯,飯前開埋副壽司麻雀,好真好靚呀,休攪笑咁同侍應姐姐講:唔該比d豉油同wasabi丫!哈哈!!由於要消磨時間,食完飯我地就玩咗陣,由於有人太奸,影響咗個遊戲質素;加上係餐廳度,冇分錢玩,差左少少,唯有等下次認真d守返遊戲規則咁玩啦!應該會好d!


呢度環境幾好,坐得舒服,又唔會趕客,見我地係咁hea都唔趕我地走就知!個水晶簾都令個場幾有氣氛呀!聽講,如果係二人窗口位,望出窗會有落雪feel呢!



跟住睇戲,全程都算緊張,係中間有十幾廿分鐘有d悶啦!不過誇左少少,戲名應該叫hard die好d,hard to die既意思...因為真係打極都唔死呀!哈哈!


沒有留言:

張貼留言