2007年7月3日 星期二

2007-07-03 (Tue) 太陽爸爸的意粉午餐 & 新手袋

今日中午係我正想從太陽哥哥屋企走時,太陽爸爸打比我,問我食飯未,蒸條魚叫我食埋午飯先走好冇?我聽到魚...有d猶豫,係電話度:er...唔洗啦!佢就話好啦,好快之麻!佢咁誠意拳拳,我就話:er...好啦...跟住佢問,想食飯定意粉呀?有得揀添,勁!梗係揀炒意粉啦!我係度諗,係咪佢聽得出我麻麻魚就冇再提魚呢?係就...醒呀!哈哈!

呢餐飯係太陽爸爸親自為我煮咁,亦只得我跟他兩個人...一路食一路傾偈,佢又同我講今朝去咗邊做d咩咁;唔知呢,我心底裡,諗起了我的爸爸,咁多年黎,我反而冇試過跟自己的爸爸只得我倆咁樣同枱食飯,佢亦未曾為我煮過一餐飯;心裡頓時有份心酸...

回家後見到媽咪,佢原來冇返工呢!休息兩小時後,我就同媽咪一齊搭巴士出佐敦,佢去打壁球,我就去幫太陽爸爸媽媽拎機票;之後約左太陽哥哥係銅鑼灣睇袋,呢個袋其實係我一位朋友有的,唔知大家有冇留意到我邊個朋友有呢?哈哈!我見過覺得好得意,但過了成個半月先問佢,佢同我講係五月頭買的,買時sales已同佢講得返佢嗰個,所以我唯有抱住失望咁接受,諗住行過嗰頭先去望望;點知個日出開去又唔記得,第二日又唔想熱屎la la特登出去,明知無出到去就晒心機;太陽哥哥就話可能其他舖有呢,就上網幫我打去d分店一間一間咁問,我叫佢唔好打啦,當時諗根本係零機會,何況d時裝店點會兩個月都唔轉款先?一路打一路打,有d話冇code check唔到;有d知邊個袋但就賣晒;有d話唔知我地講邊個,叫我地不如落去睇;點知佢打到第七八間時,個sales話有,但礙於係電話溝通同形容,佢話幫我地留兩日,叫我地盡快落去睇...今日落到去,真係呢個!

不過係太陽哥哥眼中,我知道佢麻麻地,心諗:佢咁辛苦先幫我搵到,唔買就晒晒佢d心血;但佢唔鐘意,我又唔會同佢出街時用喎,勁矛盾...佢話係女人左d,驚我成日著converse襯唔到,但我鐘意就得,所以最後佢就幫我決定了買,就走去比錢喇!多謝您...


沒有留言:

張貼留言