2007年7月10日 星期二

2007-07-10 (Tue) Dinner @ Oliva

今晚約了多月無見的預科同學食飯,係荃灣廣場的OLIVA的意大利餐廳,呢度氣氛同環境好正,我地坐既窗口位仲係一排落地玻璃,每枱還有水晶吊燈,頗浪漫的!

食物樣樣都唔錯,最好味係雞卷,值九十分!青口好鮮味,有我愛的辣味汁;芝士焗波菜三文魚個芝士汁好正,我唔好三文魚都食到;通粉好好味,蝦又大隻;PIZZA好大個好型,但嫌牛肉太靭,最好不要點"五香牛肉"了!

跟各朋友仔的合照,很久不見,食完也可坐著傾到十點鐘,開心!希望我地可以多d見面!


呢班朋友係我覺得頗疏的一班,有時諗落有d歉疚,友誼係要付出經營的,相信只要有心,我地可以好好咁維繫落去!對班長,心中最有一份歉疚感,佢屋企舊年發生一件大事,我都係年頭係MSN先知,所有今次特登買份生日禮物比佢,希望佢可以開開心心,儘管生活艱難,也要繼續堅持落去!


沒有留言:

張貼留言