2007年7月26日 星期四

2007-07-26 (Thu) Happy Birthday to Daddy!!

今日係爸爸正日生日,其實上星期已特登上大陸一轉同佢事先慶祝左一次,但我諗佢實有太悶,今日正日又想約我地再食過,仲話請返我地,見佢咁孤伶伶一人,我地都唔忍心啦,所以同佢去左佢最鐘意的打邊爐,我仲係喉嚨痛緊呢!

細妹好有心,買定張大生日咭寫比爸爸;我見到爸爸一路睇時,可能我拍住movie,又係男人要面子吧,佢好似唔係幾想表露出黎咁,間唔中望過黎,笑下同點下頭咁,但我知道,佢應該都幾感動!我心中,又有一番說不出的感受...

一直以來,我都覺得琪琪係好錫爸爸的,感情仲深過同住的媽咪咁,坦白我就冇佢咁強烈...我諗係童年關係,琪琪成個童年都跟住爸爸的,因為佢讀的幼稚園係爸爸教會個間,所以每日返學放學就等於爸爸返工放工,做咩都一齊,仲有細個成日跟爸爸飛去泰國!所以佢地係特別有情意結的,宜家爸爸亦同琪琪最親,仲成日搵琪琪做野,最幣都係d麻煩click手野多,每次都聽琪琪呻,呻到喊都見過,唉...我錫佢,梗係唔想見到佢咁,唔明咁佢做咩要應承,其實琪琪每次都係無奈接受,唉...不過,其實都係佢錫爸爸的表現啦!我就一定唔會,因為爸爸d野,真係最好唔好插手,唔係都幾多手尾跟,同埋佢好多時都真係會"得寸進尺",幫完呢樣又加第二樣咁...又或者,係我心入面,我覺得對佢好,就等於對媽咪唔好咁...唔知呀,始終我覺得,佢對媽咪真係唔好,對佢好就會諗起媽咪宜家的慘...

好似扯得太遠了,咁岩碌齡朋友今晚會食飯,就約埋一齊隔離枱食,幾開心!仲因為多人,我地買左蛋糕,有人幫手食麻!

又係東海堂出品的雞仔蛋糕,我地似乎好鐘情呢個系列,哈哈!


爸爸對我地呢個切蛋糕安排好意外,但亦好怕羞,話大庭廣眾好瘀喎!所以我地冇唱生日歌,只係影相同許願吹蠟燭咋!琪琪真係好似爸爸呀!



眼見爸爸日漸蒼老,雖然跟佢感情唔深,但您話唔心酸就假既!係今晚餐飯,佢成日同我地碰杯,我諗佢好多心事咁...,可能有感動,又感觸啦!佢今日仲係五十歲啦,呢個歲數對我實在太遠,係我心入面,仲係頗老的感覺,所以我都好驚,始終都過左人生一大段路,但爸爸好似仲未肯落地生根咁?心酸外,我亦帶種炆同無奈的感覺...點解佢要揀條咁既路?原本...我地可以一家人,開開心心咁過;就起碼過去呢十年,我唔覺佢揀的路係岩的...五個人的快樂,變成五個人的不快樂,仲有更多人的不快樂,而換來現在的...零得著...為何?


沒有留言:

張貼留言