2007年7月12日 星期四

2007-07-12 (Thu) 交換禮物

今日去開旺角,咁岩Yammy會去個頭,就約定佢,互相交換新書睇,仲有還返d舊書比佢,仲有托佢比d野其他姊妹,當然佢自己都有份啦!我地去左飲珍珠奶茶,傾左一個鐘倒,仲收到Sa Sa B既輝輝印仔禮物,多謝妳呀!!

今晚計劃好跟太陽哥哥買一對情侶Converse波鞋,係最classic個白色款,第一間得男裝碼,照買先啦,咁多舖容乜易買到女裝碼,誰知,行晒成條波鞋街都斷晒女裝碼,頓時真係想喊出黎呀...

返到去太陽哥哥送左份禮物比我,係我鐘意的agnes b橡筋!我都覺得怪怪架啦,尋晚佢放工後無拿拿話去旺角買公仔書,咁轉折,不過我以為佢買個chip n dale枕頭,點知原來係買呢樣,多謝您呀!


沒有留言:

張貼留言