2007年7月6日 星期五

2007-07-06 (Fri) 十一個月喇!

今日係跟太陽哥哥一齊十一個月的日子,沒有大事慶祝,因為我較期待下個月的一週年紀念日多d!


我地食咗餐簡單的晚飯,周圍行吓,影左張由拍拖開始話影,但到宜家都未影到的貼紙咭,雖然影得唔靚,但總算了咗心願!影完相離開部機出去等拎相時,鬼馬的他把一張咭仔放係貼紙咭出口,我以為係咩黎添!好耐都冇收過佢既咭啦,不過這突如其來的驚喜,比起我每個月必寫一張咭給他,黎得更驚喜!設計很喜歡,尤喜歡信封上暗暗日期的背景,我看第一眼時仲遺漏了,係睇第二次時先發現的!



行街時同佢睇tee,大家都覺得黃色個件好可愛,白色個件亦唔錯,但佢實在太多太多白色tee,我就叫佢先試黃色,可惜個領口位太窄;跟住試白色,一出黎,好靚仔呢!都係白色永遠最正咁,前後都有公仔,仲係日本版levi's喎...咁...就仆鎚買白色啦!



係佢入返去換衫之時,我即刻拎錢同男sales哥哥話『我比錢先!』佢問我『仲洗唔洗睇吓先呀?第二件七折喎!』我就『er...(心諗:咁筍?)』佢就話『一係收咗我d錢先,洗唔洗找先呀?』『好呀好呀!唔洗住啦!』一講完門就打開,話咁快就出咗黎,我同佢講『第二件有七折呀!咁好抵喎,要唔要買埋黃色?』『...好呀好呀!』跟住拎銀包比錢,sales哥哥話『er...五十九蚊丫!』佢R晒頭,咁平既...我係度笑,佢先知咩事,開心死佢!


影埋前幾日買比佢的背包先!



跟住佢勁想買返野比我,但無拿拿,睇唔岩...quota留返下次啦,哈哈!其實,佢送我的咭同入面寫既野,已係我最好的禮物!不過,睇得出佢今日好開心呀!咁我都開心啦!


而我,一如以往,亦寫了一張咭給他,不過今個月買的咭已用晒,亦睇唔岩,所以索性用memo紙寫給他,但冇信封喎,怎辦?靈機一觸,將兩張memo紙製成一個小小的信封,看上很簡單,但比起我寫字,花了我最多的時間呢!大家又覺得點呢?



不過有樣野令我自己開始担心的,就係發覺自己文采退步了;以前筆一上手,唔洗起稿,唔洗猶豫,就可以揮筆,當中極少寫錯字之餘,空間亦計得準確,能剛好係紙張快寫完前收尾,簡直係控制自如!但今次,好似好難揮筆咁,係文采退步了?還是跟太陽哥哥開始脫離熱戀期呢?哈哈!


沒有留言:

張貼留言