2007年7月2日 星期一

2007-07-02 (Mon) 緬懷PLK

前天返完小學後,睇返d相,好想同大家分享吓兩年前三週年成立時參觀的相片,有d仲係拍自同一個地方!

早會時的講台      

小食部,貴咗咁多既...以前一日先得幾蚊零用錢,哈哈!

好細件的校服呀,我地以前的款式已更換了...

師妹師弟之作品

愛心壁畫,知唔知我地擺緊咩呢?

綜藝匯演

跟小花兒合照

小課室  

長間尺,用來打學生的!(當然不是啦,是給老師在黑板上畫線的!) 中間是黃老師,最右邊是當年的校工叔叔!

最衰呢張我瞇了眼,唔係實好攪笑!

跟各老師影相,識得我地的都教了超過二十年,包括校工叔叔,我今年都...十八歲啦,哈哈!

雖然上次只得我地四個,但感覺好似開心d呢!偏心都要咁講架啦,因為我地四個咁多年都係四為一體,有咩都一齊出動,Tracy亦係我best friend,有她在,我總覺得開心!影相時擺d甫士都放d,笑又笑得燦爛d,您地話係咪?唉...我好掛住佢呢!衰婆,您幾時返香港呀?


沒有留言:

張貼留言