2007年7月14日 星期六

2007-07-14 (Sat) 七月之星生日慶祝活動

今日係我地七月之星生日慶祝活動大日子,真係多謝休的安排,呢一年佢都主動做左攪手角色,真係令人敬佩,係度都要表揚吓佢為呢個小圈子的心意同付出!

我地先去左長沙灣既小飛象食泰國野,真係幾抵食喎!唔錯,飯後切蛋糕同影大合照!今日太陽哥哥帶左三位朋友仔比碌齡朋友認識,雖然我已經之前識左,但碌齡班朋友成日呻冇女仔,唯有...所以今日真係好大班人,有十五人咁多,係咪好勁呢?

之後移師我地個場:齡場,主席今次建議,為慶祝小圈子成立唔知幾多年及香港回歸十年 ,決定組成一個組織:Small Circle Bowiling Club (SCBC);為提高大家對碌齡的興趣,今晚舉行第一屆保齡球大賽,由於咁岩係7月有2位7月之星,漢同健,今次就由佢地兩位7月之星分別猜出兩隊對賽,勝出的一方會有豐富的獎品;此外,亦設有個人賽予最高分的頭三名成員!今次休真係好認真,睇下d禮物就知!

最後結果,睇相就知啦!我竟然打抵多個男仔,入到三甲拎到季軍,不過多謝漢有生日禮物讓個銅牌比我,因為我同佢係同分架!但我最憎銅色,但又唔鐘意金色,最鐘意係銀色,就"唉"鑫同我交換個銀牌,但佢好奸話想換金牌多d,咁我唯有轉"唉"非洲同我換金牌,再用個金牌換返個銀牌,係咪好傻呢?有金牌都唔要!哈哈!不過非洲真係好人啦,冠軍都唔要要季軍,冇計啦,我人緣好,多人錫麻!嘻嘻!

以下分別係:兩位壽星仔合照,我同主席合照,壽星仔頒獎照,冠亞季合照,隊際合照!


今日不能不提係以下呢個魔術表演,我諗由於我玩魔術已經玩到出神入化既境界,感染到太陽哥哥對魔術都產生左濃烈既興趣,佢就苦練左呢個魔術氹我,真係好得架,大家快d去片啦!


沒有留言:

張貼留言