2007年7月11日 星期三

2007-07-11 (Wed) 覆診之七 & 親手操刀的晚餐

今朝去左覆診,冇咩特別,醫生係嫌腳趾公郁得未係最好,今次佢比既功課係:楂住腳趾公的第二節然後練習郁,咁就訓練到第一節骨的郁動同反應!另外,佢寫了病假紙比我,竟然一寫就話,寫到下次覆診啦,八月八日!我心裡梗係暗喜啦,但都驚咁遲返工唔好意思,就多口問句,係咪我覺得OK都可以早d返,佢話嚴格上係,但唔好有事囉,因為您係病假中,除非老闆都同意您自己覺得冇問題而比您返,同埋佢可能需要簽返d野代表同意之類...唔...好矛盾,等我諗吓同問吓多d意見先!朋友仔,您地又點睇呢?

睇完醫生後又去了Spaghetti House食下午茶,今次試到個拼盤啦!但個意粉唔抵,好細碟,縮咗水咁,不過真係好好食!

之後去百佳買餸,有牛扒試食,咦...好好味喎,咁不如今晚就煮牛扒啦,攞咗兩份,唔...琪琪鐘意食羊扒多d喎,換份羊扒比佢啦!個推廣員話有埋牛扒粉,就咁兩邊各煎兩分鐘就食得,咩都唔洗再落好方便!


煎時,覺得好干呀,琪琪就建議落d酒,就一野淋落去,跟住炸炸聲,好香同濕好多!但最終食時都係略嫌干身,一來d酒揮發咗,二來我地係愛汁之人,咩都鐘意撈d汁,下次都係煮個黑椒汁淋落去好d!個椒絲腐乳生菜都係我炒架,上碟時應該唔好倒晒d汁,不過佢地都話好味呀,梗係啦,落咗三磚腐乳,足晒料架!係琪琪唔食得辣,話辣咗少少,我落咗一隻指天椒咋噃,原本諗住落兩隻添架!哈哈!

 


沒有留言:

張貼留言