2007年7月28日 星期六

207-07-28 (Sat) Gift from KiKi

上次跟細妹閒聊,講開呢輪成日買野,尤其是BB野,我就叫佢唔好買咁多啦,真係成日買,太誇張了,我唔係叫佢唔好錫BB,係要量入為出呀!

當時講笑咁講,又唔見您買野比媽咪同我,佢話大人野貴喎,我就話唔見得BB野平姐...佢今日就送左兩本相簿比我,唔知係咪心生內疚呢?哈哈!

不過我知呢個細妹其實心入面都好錫我既,佢前幾日返大陸做野,放工一入屋就話買左野比我,原來係Tom & Jerry卡通片,佢好細心,見上次係大陸坐的士我睇得好投入,又知我一向鐘意睇d冇對白個d低B卡通片,所以我都幾窩心架!

氹人...其實只要有心,人地就會感覺到,價值真係唔重要!Thanks my beloved sister!!

另外,有個希望工程係時候要進行了,咩都準備就緒啦!


沒有留言:

張貼留言