2007年7月27日 星期五

2007-07-27 (Fri) Dinner @ 御泰坊 and Transformers

今日一早訂左飛同太陽哥哥的朋友係APM睇Transformers,之前去左"御泰坊"食晚飯,係我最鐘意的泰國餸,有八五折之餘,琪琪識得個侍應,仲有甜品送,正!

認識Transformers係幾個月聽太陽哥哥講的,中文係變形金剛,只知道係六神合體,Gundam之類,總之係卡通機械人啦,哈哈!跟住有日經過Broadway,見到個大電視播緊套野,好緊張,好好睇,最尾先知就係套變形金剛tailer!我就問太陽哥哥點解有真人既,先知今次係現實版的電影!

套戲真係好緊張,仲緊張過男兒本色,不過兩套片種唔同,我係指緊張次數!仲有好多攪笑位:男主角第一次見變形金剛變身時嚇到死個樣啦;咁多隻變形金剛係男主角屋企出面匿埋,跟住要避開佢父母而踩爛晒花園d植物、噴泉咁,男主角爸爸仲以為地震,衝去檯底匿埋!最後仲以為地震震到成個花園都摧毀晒!成個戲院d人都笑到哈哈聲,哈哈!!另外都有感動位:大黃蜂被人捉走時,男主角做唔到d咩,無奈地睇住大黃蜂被人折磨,佢地兩個既眼神交流好感動呀;大黃蜂被斬斷腳(我仲以為佢會死添),睇到我都眼濕濕;女主角錫左男主角一啖,同佢講無論結果係點,都冇後悔上左佢架車!緊張位好多,不能盡錄,總之我大部份時間都係拳頭緊閉同手心濕晒就知啦!

近來睇的戲都唔錯,值回票價之餘,仲高過期望,正!下一套應該係..."五星級大鼠",Yeah!!


沒有留言:

張貼留言