2007年7月10日 星期二

2007-07-09 (Mon) 收藏了十多年的物件

今日執拾很久沒開過的迷你儲物櫃,把得意兼收藏了十多年的物件影低給大家分享!


中五會考後係麥記做暑期工,當時的員工名牌,還有參加了All Star Team比賽的紀念獎章及紀念品!好在有一直收藏咋,因為我咪就係喺嗰時認識太陽哥哥囉,呢d野全部係我地既歷史入面有意思架!




仲有幾張太陽哥哥的舊作,係佢話仲未識用photoshop時製作的咭片/年曆咭,好多炒賣價值架,哈哈!其實...佢以前畫自己的眼睛都係...眼細細的,都算有自知之明,但點解...近年的眼睛會越畫越大既呢?哈哈!




我個人好鐘意"黑白底有前有後"個張的idea,等我叫佢幫我整張先!hehe~~ 呢兩年的年曆咭,相信大家都見過啦!



細妹好多好多年前親手做給我的小手功,咩情況下做,幾時送,已經唔紀得了...





咁多年捐血的成績,最例牌係每年都有的"定期捐血紀念章",跟住有小型襟章,我的"A+"血型小血點,同埋一個唔記得咩節日捐血時送的紀念水晶(好似係農曆年),上面寫著"Give Blood Give Love",好有意思架!





七年前咁大個女第一次去日本,分別係Disneyland同富士急遊樂場的Passport,富士急那個已差不多褪晒色了,那時仲係同BEN去的,真係好有懷念價值!



沒有留言:

張貼留言