2007年7月21日 星期六

2007-07-21 (Sat) 返公司 & Dinner at 深圳"毛家飯店"

今日行程相當緊湊,原訂今早會返公司做野,因為有d急野我最好跟一跟,但礙於尋晚太夜訓,最終賴床到十二點先起身,原本計劃係我返公司,太陽哥哥係屋企畫畫,跟住到時到候就約埋一齊坐火車,因為今晚我地約左爸爸慶祝生日係深圳食飯呀!

由於我估計都係做約一個鐘,太陽哥哥知我想人陪,就放棄畫畫陪我返中大,我梗係say yes啦!我地先食個豐富車仔面,跟住就出發!

返到中大兩點做,set target三點三閃,仲book晒四點半東門整眼睫毛,點知...衰事連返發生,scan完十包cte,發覺好多errors,研究完一輪,發覺resolution較得岩,冇問題,但原來density唔夠高,唉...又要重新scan過!跟住攪掂,對好晒date,準備去excel做第三part,發覺scanner部電腦冇左公司個server drive,restart完都一樣,吹脹!唯有係scanner部電腦開太陽哥哥msn,自己部電腦開自己msn,然後將所有files send去我部電腦度,因為我個部先有公司個server!炆到爆!最終我五點三先做完呀!!遲左兩個鐘!!最內疚係難為了太陽哥哥,佢等到要聽mp3同"中"眼訓解悶,真係十萬個sorry...

好趕咁上到深圳,拿拿聲去東門整眼睫毛,今次係我指定的小紅做,我好滿意呀!之後準時八點去到"毛家飯店",好彩大家都冇所謂咋,今年係爸爸五十歲,都算大壽,我地叫左好多好多野,又想試新野,難得多人可試多d,好好味,食到好飽呢!咁多餸先係二百三十蚊,係咪好抵呢?


見到爸爸好開心,我地都好開心,佢仲想約多我地一至兩晚食飯,一晚香港,一晚深圳,佢正日係下星期四,睇黎...下星期四都會上黎食多次了,哈哈!

食完我地行左supermarker,係勁super個隻!卡樂B先$4.5包,香港要$7架,買左兩包試試,如果一樣味,下星期一於黎掃貨!

跟住坐的士去黃岡過關,坐旅遊巴返荃灣碌齡!今日係漢的正日生日,係度祝佢生日快樂!


沒有留言:

張貼留言