2007年7月31日 星期二

2007-07-31 (Tue) Hello Kitty kittybrick

呢兩張相係綱上見到的,係麥記上年的Hello Kitty kittybrick,我從來唔知有對咁大對架,我唔係Hello Kitty迷都覺得好靚,所以同大家分享!


不過鐘意都可能係軟硬情意結,因為麥記係上年推出時,我真係咩色都冇興趣,只係想要對軟硬特別版;太陽哥哥有日就送左下面盒野比我,當我諗緊特別版仲有個咁靚既盒連埋時先知,原來個盒係...佢自己整的!


諗返當時,真係半信半疑,因為實在太真,盒底後面連咩barcode咩標記都有,係有句"designed by sunny"我先信咋!但真係好開心!最攪笑係好後來先知,其實佢都唔係點樣班對特別版返黎,只係為左我成套買左,而其他個d...仲係佢床下底啦!哈哈!最重要係其實當時佢追緊我架,亦就係呢樣冧招,我比左好多分佢呀!哈哈!


沒有留言:

張貼留言