2007年7月20日 星期五

2007-07-20 (Fri) Lunch Buffet at R66 & 男兒本色

細妹今朝要過對面海攪d野,而我地今晚會係旺角睇"男兒本色",佢就叫我不如下午過對面海陪佢行街,但我心諗:今晚約七點,咪要hea好多個鐘,好辛苦喎!但又唔忍心見佢一個孤零零,靈機一觸,諗起之前申請左R66旋轉餐廳的會員咭都未去拎,不如今日去拎,順便食埋午餐!即刻約埋媽咪,表嫂咁岩有野比媽咪都join埋,咁就速成左一個buffet lunch!


我地今朝先訂枱,冇晒窗口位,不過我地個位置都唔錯,因為內圈係升高咗的!自助午餐每位$98,會員九折,食物其實普普通通,貴價野就冇乜架啦,係青口同魚生囉,仲有d甜品都唔錯,我最鐘意係糯米滋同蛋韃!buffet lunch十二點半開始,但我地一點先到,遲左人地半個鐘,一去到梗係即刻食食食,就係掛住食,唔記得影低d食物,到食甜品先記得,哈哈!


不過黎得呢度食,另外一個賣點係sell環境,呢幾日幾曬幾熱大家都知啦,所以藍天白雲真係好靚呀!

食完好飽,我同細妹就周圍影相,媽咪就同表嫂傾偈,侍應姐姐好好人,特登行開比我同細妹係reception影個大logo!呢度就算完左buffet,都唔趕人走的,幾好,行完街想抖吓,或者想hea時間,我會推介呢度,兩點半仲係high tea時間呢!


呢度分外圈同內圈,外圈就可以近d欣賞靚景,但坐得就冇內圈卡位/半圓形的sofa櫈咁舒服,所以點揀就適隨尊便喇!

到我地走時先記得要影低周圍環境做記錄,等我略略介紹吓呢度啦,R66旋轉餐廳位於灣仔合和中心62樓,以66分鐘旋轉一圈命名!要去餐廳真係要留意指示,因大堂電梯上到五十幾樓就要出lift,再轉另一部lift,唔留意的話,就會落返地下遊lift河架啦!轉lift時可選擇搭觀光電梯,咁就可以感受吓由低而上/由高而下的一番視覺享受!


由於餐廳會旋轉,今日就有個非常好笑既笑話發生:話說我同細妹去左一次洗手間,臨走時到媽咪同表嫂去,咁我地就叫佢地轉左一上就係;點知佢地去完返黎,鬼殺咁嘈話我地老點,佢地兜咗成個圈咁滯先到,應該轉右;但我同細妹都好肯定轉左的,我地咪試吓行,點知...頭先成個洗手間唔見咗,連個reception都唔見埋!!原來...不知不覺間,成個餐廳已轉咗半個圈,所以個洗手間同個reception都走晒位!!真係笑死人呀!!

呢幾對耳環係銅鑼灣既戰利品,仲睇中了一條連身裙呢,不過覺得貴冇買到,只係偷偷地兼好快地影左相咋!嘻嘻!

"男兒本色"真係好勁,一開始就解款車爆炸,遲幾分鐘入場都會miss咗;港產片黎講成百二分鐘真係好抵睇,雖然我對呢三個男主角一向冇咩好感,今次去睇都係因為之前睇到trailer覺得好勁,而睇完真係令我刮目相看,由頭打到落尾之餘,仲有好多特技;其次亦有好多笑位,好似同個乞兒做人工呼吸啦,班小朋友搶住比髮夾同當個炸彈係鐘啦,痾子彈啦,搽鐵打酒啦...等等,真係好好睇呀;房祖名既演出亦令我對佢改觀不少,最尾仲好感人添!大家快d去睇啦,不過記得準時入場呀!


沒有留言:

張貼留言