2007年7月30日 星期一

2007-07-29 (Sun) 小恩恩

小時候的我...好喜歡呢兩輯相,大頭,笑得好真,喊得好真,小朋友就係咁純,笑同喊可以一秒之隔,大人亦會得啖笑;上面那輯的連身裙亦是我的最愛,媽咪一向有taste,細個把我同細妹都打扮得好型!講真呢條裙要是今日仲係度的話,無論cutting or條子pattern都冇out,是仍然很IN的大露背呀!

期待有自己的小朋友時,一樣將佢打扮得有型同IN,自己信心不大,但唔怕,有fashion sense比我強的阿x同婆婆做後台麻!唔知大家有冇留言到,izzue有條line係賣小朋友衫的,好多時的tee仔跟大人tee係一模一樣設計的,我真係好期待可以買黎同我個仔/女一齊著呀,真係又型又IN呀!哈哈!


沒有留言:

張貼留言