2007年6月30日 星期六

2007-06-30 (Sat) 小學五週年校慶

今日係個幾月前同黃老師食飯時已約好左的"小學五週年校慶",今日黎到的有:上午六位朋友仔,下午兩位朋友仔;返到小學又有種拾回童真的感覺!我地識的老師得返黃老師咋,零五年七月時返黎參加三週年綜藝匯演時,明明重有文主任,劉主任同楊主任,點知佢地今年都冇做了,有d失落!我諗唔係黃老師仲係度,我地都唔會返黎啦,都冇人識我地,希望呢日唔好咁快來臨啦!

校園外觀

師兄妹的得獎作品


畫畫天份都好勁,簡直係文武相傳

開放日地圖

永遠不忘的校訓

跟黃老師的大合照

跟校長的大合照,壁畫好厲害吧?

跟小白兔合照

跟同學仔合照

舞蹈表演

唱遊表演,好大好得意的計算機,間尺,鉛筆同字典!

最後的獻唱環節,我地舊生都有份架,搵唔搵到我呀?

台下好多觀眾呢!

課室的壁報板總是色彩繽紛

見到咁細個又肥嘟嘟的小朋友,好似去咗幼稚園呀!

功課...不能相信宜家的功課咁型,唔再係只係校簿寫寫黙黙咁簡單

課室的枱櫈好細張呀!

我的戰利品,最鐘意有心心好colourful嗰個,係膠folder黎架

好開心欣賞到早上的表演節目,真係好精彩!最深刻係"花式跳繩",同學仔話簡直可以去參加殘酷一叮呀!這個短片一定不能錯過!

其次,有小白兔小馬騮唱遊

仲有舞蹈表演   

之後約左媽咪琪琪tea,跟住過對面海,拎labels比太陽哥哥,真係唔夠用...差兩張,激死!


今晚原本約左休佢地出黎玩,點知改咗聽晚,我同太陽哥哥唯有幫襯樓下的潮州打冷,有我至愛的一味餸..."蠔仔粥",yummy yummy!! 呢餐飯似唔似時下好多的"模範(無飯)夫婦"呢?希望我地第時唔會餐餐係咁啦,哈哈!

今日節目真係好full好充實!HAPPY HAPPY!!


沒有留言:

張貼留言