2007年6月10日 星期日

2007-06-10 (Sun) 綁架 & 新衫

今日去左睇優先場,其實尋日想睇,只係爆晒,就買左今日!我覺得唔錯,我本身又好鐘意劉若英啦,繼"生日快樂"後,對呢套戲都好期待,佢真係好靚,皮膚好白呀,好羨慕!

最感動係劉若英同張智霖兩公婆個仔被綁左,佢地剖白個幕,男問女:知唔知我地當初點解要離婚?女話:因為我唔想同您日日鬧交...男話:唔係,係您成日咩都好獨立,唔使依賴我,咩都自己一個扛上身,凌晨起身去返早,晨早返黎若無其事,整早餐,湊個仔返學,以為我唔知,其實我係知道!但今次,我唔會比您自己一個扛,個仔我同您都有份,就等我地一齊去面對!

劉好掛住自己個仔,打去留言聽個仔把聲,跟住喊到面都會抽動,佢真係面上每條神經同血管都識做戲呀!

劉又自己亂黎,鎖住張,自己一個行動,當時我心諗,又係咁?呢下做錯晒,有咩事,段婚姻真係挽唔返...劉犯左好多人的通病,有咩都自己啃晒,其實,大家有商有量係咪好d呢?唔係咩叫夫婦?有夫又有婦麻!尤其是男人要面,幾叻的女強人都好,都要做返人地老婆既身份,拎返女人溫柔個一面出黎...

劉的下屬問佢,點解您同下屬樣樣野都可以攤開黎講,同老公就傾唔到兩句?劉就話:同您地可以有商有量,同老公就永遠傾唔埋爛!佢下屬就話佢:錯,其實係您知佢係您屋企人,知道無論做咩都好,佢都會原諒您,所以您先放肆之麻!呢句真係好岩,又係時下好多人犯得最多的錯誤,包括我自己...對朋友,外人,永遠都好過屋企人,心情唔好,發脾氣,語氣差,大部份都係最親的屋企人受晒...就好似戲話齋,其實係咪越close,就會越令人唔識珍惜呢?呢樣野真係要好值得反省一下!

最尾,好好的結局,令人滿意的ending...

今日見到件好cute的tee,前面係"HI",後面係"BYE",仲係好多珠片係人手縫上去既,係櫥窗見到即刻就走左入去睇,價錢都算合理,就買左,好耐冇買衫了,不過,又係tee!哈哈!


沒有留言:

張貼留言