2007年6月14日 星期四

2007-06-15 (Fri) 氹媽咪

前天媽咪傷心地告訴我,話返工車轉車時,唔見左張八逹通,應該跌左係上一架巴士度,入面餘值成二百七十幾蚊,仲有八逹通積分成八十幾蚊,好無奈同勁唔抵呀!我都覺得係,所以...尋日決定氹返佢開心,我係度諗,如果男朋友係咁,我會點呢?我會買過張比佢,入面再值多d值,相信對方會幾開心;所以我就用呢招,仲寫左幾隻字比媽咪,再係信紙上面界口,攝住張八逹通,然後放係佢電腦枱,比個驚喜佢!

佢見到後甜到漏呀,仲話我係"傻豬"添!原來,氹人都會好開心!

其實,自問都好耐無花時間氹下媽咪,我個人好矛盾,無可否認,有時我真係覺得媽咪太偏心,攪到我好無癮,覺得佢真係無欣賞我對屋企的付出咁,好幾心淡架,所以變相好多時一d野,都係因為禮節上或者形式上要做才做,唔係真係有心氹佢而做,好似節日食飯,送禮物咁!

但諗返前幾日,媽咪做左樣令我幾感動既野,就係派錢!事緣係,我地欠佢好耐的母親節禮物遲遲仲未買到,因為佢三心兩意呀!最後迫到佢買啦,係價錢四位數字的手袋!

身為媽咪,我唸佢知道我地唔係好有錢或者充裕,加上佢知我d流動資金好多都用黎買左股票,嘻嘻!佢突然係房走出黎,楂住幾十張一百蚊紙,大叫:媽咪今日開心,派錢呀,大家生日快樂!真係笑爆咀!我地問佢,您係咪short左呀?佢話媽咪比錢仔女,要原因既咩?雖然呢句佢抄襲我,但我地個個都幾感動!我地唔係市儈,見佢派錢而感動;而係明白佢當中的用意,就係唔想我地晒咁多錢係佢身上,佢比d錢我地,咪當佢都夾返份,個袋一齊用啦!佢仲特登揀個young d既款,等我地都可以用!

其實今次氹媽咪,除左因以上呢件事外,仲有係太陽哥哥曾經講過令我幾深刻的說話:一家人,d錢都係碌黎碌去,咪當係您氹下我,我氹下您囉!幾岩呀!

不過,如果得我同媽咪,我都相信可以100%做到,但我地當中,仲有個幾唔掂的細佬,佢好多野都令我好唔鐘意,又成日激我,但無奈地,媽咪寵得佢太犀利,令佢物質享受太豐富,但偏偏,佢對屋企人係極度冇心同自私,仲成日駁咀,總之對朋友甚至新識的朋友咩都得,對屋企人就好唔得...

就好似,前日同爸爸食飯,我地同細佬講,呢餐係同爸爸慶祝父親節,我地唔迫您除三份,您仲係學生,您心意夾幾多呀?佢竟然話無錢唔夾,聽到都打個突,我同細妹即刻叫佢咁您自己比返自己個份,冇理由要我地請埋您;點知佢仲話家姐請細佬都應該姐,聽到真係嬲到爆!我地叫佢夾,係因為知佢有做緊暑期工,都有二百幾蚊日,心意姐,夾五十蚊又好,二三十都好丫...仲有就係,佢第一個月返工時,媽咪係照比零用錢佢架,咁筍,點會無錢?係睇佢有冇心姐!仲係學生咋,做下暑期工,第二個月,就join埋綠色力量,每個月捐款一百蚊;但請爸爸請飯就話無錢,平時爸爸比錢就袋袋平安,始終個個都係爸爸,您唔鐘意,一係唔好黎食,難聽d講,佢都係知個日媽咪打波唔煮飯,自己食要用自己錢,就黎"痴"餐;您話丫,呢種心態係咪好唔得丫?唉...

所以某程度上,我係因為呢個細佬先唔係咁buy媽咪的做法,可能唔想d錢碌左係佢身上,仲寵多佢幾錢重啦;或者我都要諗下,氹媽咪,做仔女點都應該,如果自己咁執著唔想碌左落細佬度,咁就諗d直接d的方法,直接碌落媽咪度囉,就好似今似八逹通咁!

但媽咪個日派錢,佢再靜靜入黎比多d我同細妹架,算佢啦!哈哈!其實,係咪呷醋作怪呢?


沒有留言:

張貼留言