2007年6月13日 星期三

2007-06-13 (Wed) 覆診之四

今日覆診,先去照x-ray,之後就睇醫生,醫生話今日可以拆針,不過佢再強調,支針最重要留係度既時間已經過左,放得耐會驚針窿發炎,越耐發炎機會越大,所以差不多拆得就會拆;但拆唔代表舊骨生好晒,拆係因為舊骨有佢初步既穩固性,好似將兩樣野搽左漿糊咁,宜家漿糊開始乾,唔會一掂就甩出黎;但係又未乾晒,即係唔係話完全點踩佢,任郁都唔怕,所以只可以行路,唔可以跑同跳咁...現階段只可著人字拖,唔可以著任何鞋,甚至波鞋,因為鞋大部份都係密頭兼前頭會修,最好減少箍到/挾住側邊!


以下係拆針過程,唔算恐怖,大家可睇睇:


http://video.yahoo.com/video/play?vid=654705 

拆針後姑娘比左個樽仔我,等我keep返支針留念,有冇人想要?開始拍賣,插過入靚女GIVENS腳骨入面一個月既手術針,底價一千蚊,每口價五百,請開價!哈哈!




一返屋企就忍唔住去洗腳,洗下周圍;到沖涼時就大洗,當然包好左防水膠布先,但好多地方都可以濕水,好開心,捽左好多死皮,隻腳變返香噴噴啦!不過最驚人係甩左好多皮,就好似夏天晒親跟住甩皮咁,可能包住成個月變晒死皮啦!



搣左好多皮呀,估唔到都幾大膽,開頭諗住驚痛都唔敢亂搣,但搣搣下搣左咁多,有好大塊,亦有好細塊...



特別鳴謝太陽哥哥今日請假陪我覆診,等我係拆針時壯一壯膽同幫我拍短片!


沒有留言:

張貼留言