2007年6月1日 星期五

2007-06-02 投訴 & 偷拍

尋晚口痕,成十二點幾,於是打開雪櫃搵野食,就食呢隻百福既椰芋奶凍啦,一開,紫中帶藍,幾靚,正想食之時,覺得個藍色好似怪怪地,就問細妹係咪咁色架,因為係佢買架,佢話食過應該得紫色架喎,我就拿拿聲開埋另一盒,真係純紫色噃,好彩未食落口...但係六月七號先過期,真奇怪,可惜張單己丟左,唔係實拎返去換!

今日沖涼,我竟然慘遭偷拍,兇手梗係鹹豬手肥妹仔!!見我的重要部位冇入到鏡,就post出黎比大家幫我評下理,我係一個跛腳病人,隻腳已冇得濕水,沖涼時只可以包到咁去沖,好易會失平衡,仲要比人偷襲,天理何在?

今日我應承左碌齡的朋友的聚會,因為佢地誠意拳拳,加上我係靈魂人物,無我就會失色好多麻,上星期我已冇去,係時候覆出啦!最重要休真係好有誠意,話一齊搭的士,仲揀間係正齡場對面的酒樓一齊打邊爐聯誼先,架的士亦去到門口,咁有誠意怎能推呢?就係因為趕住出門口,拿拿林沖涼,先忽略了周遭環境原來係危機四伏,先被人成功偷窺到!大家以後真係要小心,身邊往往您認為最安全的地方,分分鐘係好危險架!

好耐都未試過咁大班人打邊爐啦,大家好似餓鬼咁,企晒係度"十"下"十"下,睇黎,都係任食先岩呢班朋友,哈哈!

到碌齡時,個個都唔建議我碌,但我就話唔通齋睇兩粒鐘?您地有冇顧我感受?於是逹成共識,試一球先啦,好開心,我諗住唔助跑,純粹行出去拋個波出去就冇問題,點知...低估了自己的我,個球係落坑...自信心被深深摧毀的我,感到好傷心呀!所以只係坐埋一邊睇佢地玩算了,中間,有時都玩下佢地,大叫:唉,好悶呀!佢地聽到都會過黎陪下我,同我玩下痲下,算佢地啦!值得一讚係琪琪,今日佢竟然碌到144分!叻女!


沒有留言:

張貼留言