2007年6月19日 星期二

2007-06-19 (Tue) 太陽哥哥給我的畫

呢張係太陽哥哥畫給我的畫,其實鉛筆稿我未做手術時佢已畫好,因為我係醫院個幾日,佢都帶埋laptop黎填顏色;填顏色真係好花時間,逐條線逐條線勾返出黎,跟住上色架;出院後個一個月,佢日日放工黎陪我,禮拜六日又係陪我,攪到佢無咩時間畫,佢話盡量每日係公司食快dlunch,淨返半個鐘畫,佢好驚唔夠時間,到我好返返工都未畫好!聽到佢咁講,好感動呢!

呢幅係完成了八九成的畫,仲有些少,但由於技術性關係仍需一點時間,我叫佢慢慢唔使急,佢既心意我已收到晒啦!不過就忍唔住先跟大家分享!諗返佢初初畫完個鉛筆稿,比過我細妹睇,我問咩黎,佢就唔肯比我睇;但後來,可能開心得滯,又問我係咪想睇,其實係自己好滿意,就忍唔住,想我睇,哈哈!開頭我都忍住唔睇架,因為驚到時見到顏色完成圖時唔驚喜;但見佢係醫院油時遮遮掩掩,我都忍唔住睇左啦!雖然宜家再睇顏色圖,但唔會冇晒驚喜,因為上左色同未上色係兩樣野,sharp好多,只要佢油得好colourful,我就會覺得:嘩,好靚呀!哈哈!

多謝您呀baby!


沒有留言:

張貼留言