2010年10月1日 星期五

2010-10-01 (Fri) 飲茶@鴻星.Cooking@Home:瑤柱冬瓜粒湯.薯仔炆雞翼



今朝四點幾先訓,但十一點就要起身啦,因為太陽哥哥放多日假,約左太陽爸媽一點係鴻星飲茶!佢地十二點就搵左位,等左我地一粒鐘呢!


我冇樣樣影,呢款桂花糕好精緻呀,不過我唔食既!



特別叫比我的卡通點心,都係蝦餃黎既,一款係白兔,一款係企鵝!



$8粒,有點貴呢!



影下相先~~




飲完茶諗住睇狄人杰,但冇靚位,反而買左聽晚場;我同太陽哥哥其實仲好攰,決定返屋企抖!今晚佢話一係叫外賣一係煮野食,佢咁講,我實會煮既!


去街市買餸,有d攪笑野;買雞翼時,我問老闆娘可唔可以只買幾隻?佢話梗係得!最後買左十隻~~冬瓜粒湯想落冬菇,去雜貨鋪又唔敢問可唔可以買幾粒冬菇喎,兩個傻人就先借機買幾隻蛋,再問:冬菇一定要一包買架,可唔可以買少d呀?點知佢話可以,段両秤咋麻!最後買左一両@$8!哈哈~~其實,原來好多老闆娘都認得我架,仲問今日唔同媽咪黎啦?


返到屋企樓下見到雞蛋仔呀!我話我上去先,跟住偷影左佢買雞蛋仔既相!哈哈~~




今晚我話煲冬瓜粒湯,太陽哥哥的至愛之一,佢即刻贊成;仲話有湯飲,煮多一樣餸就夠,我就比左薯仔炆雞翼同牛仔骨佢揀,佢選左前者,所以今晚餐飯好easy!


食材:



準備過程~~今次係自己第一次將雞翼一開二,一刀斬落去,都斬得唔錯呀,幾平均,覺得自己幾叻丫!




開始煲湯:



薯仔炆雞翼:




煮熟食材後由佢地係鑊入面吸味,到臨食前再煮返熱,入晒味!第一次著呢味餸,好成功!



冬瓜粒湯:



驚唔夠餸,係雪格搵到即食青口:



媽咪煮餸煮多左,分左一碟蕃茄蛋比我地。



本身簡單的一湯一餸晚飯,突然多左兩個餸!




沒有留言:

張貼留言