2010年10月15日 星期五

2010-10-15 (Fri) 半天假期.Lunch@龍門客淺.諾諾家.奧海城巧遇.別府.再單身遊記


今日放假半天,返工到十一二點,其實個心已飄左去放假!一夠鐘即閃去沙田,表姐係火車站接我到麗豪酒店,因為我今日介紹佢地去『龍門客淺』食 lunch!


我勁鍾意呢張相,諾諾好合作咁望鏡頭,仲變返BB樣,好耐冇影到佢呢個BB樣啦!



姑媽 & 媽咪十二點三就黎到,足足等左我一個鐘,真係唔好意思喇;不過佢地咁多野傾,時間好快過啫!



我地四個大人,其實應該叫三個餐就夠,但諾諾岩食既野似乎得嫩雞煨麵,但呢個我食過唔好食;咁唯有叫多個餐,慢慢食,反正我地大把時間! 最後梗係飽到飛起啦,呢度佢地都agree hea下傾下計幾好,環境又舒服,食野雖唔係勁好味,但都係一個不錯的選擇!埋單白金咭有八折,仲有兩個鍾 free parking,抵!過一排等我整埋張中大咭,咁就可比姑媽用啦!




表姐宜家出街要時不時整d遊戲比諾諾消閒:



諾諾自從開始學 Phonics 後,已經開始自己拼字讀,我今日見到佢,梗係要親身示範下啦!佢真係好叻仔呀,我覺得好神奇呀,三歲唔夠的小朋友,野都未識完全表達,但諾諾已開始識自己拼讀生字啦,點解可以咁既?我係咁測試諾諾諾,覺得好好玩呢!




食飽返表姐屋企,探下小日朗,佢之前明明好過癮好好玩架,但今日竟然怕生保,我地入左屋佢就喊呀,其一係肚餓啦,其二我地行近佢房掛,BB感應真勁!不過飲完奶,warm up左就冇事啦,仲笑騎騎咁同我地影相呢!



抱都冇事唔喊啦,Yeah!




舅婆抱~~




坐係舅婆個大肚dup上,好開心好舒服呀~~




婆婆抱~~




因為姑媽走,我媽咪又走,攪到我又要走,四點半咋...臨走時同諾諾影相,我同佢講恩恩走啦,同恩恩影相啦,佢就乖乖望住鏡頭笑,又擺甫士啦,又錫我啦!




先帶媽咪去仁安藥房買野,仁安藥房呢個笑話...真係經典!再係個頭行下,搭五點半車陪媽咪回青衣;係屋企hea下,七點再出門口,相約太陽哥哥奧海城睇我期待而久的茱姐!


係屋企時CW曾問過我地借百老匯會員咭買今晚戲飛,我同佢研究完後,發現現場買先有折,而佢地又未決定到荃灣定旺角,我出門口前就叫佢地需要就打比我地啦!


點知...當我係奧海城站上地鐵大堂時,同一時間,對面線上大堂的扶手電梯,同我同一視線水平,我竟然見到休同CW!嘩,真係拍戲都計得冇咁準呀,仲要係我地唔知佢地最後決定黎奧海城睇戲架,佢地諗住到先打比我地,點知就咁撞見,真係遲多幾秒或者早多幾秒都會miss左大家!感覺有點似開演唱會咁,一升上地面就望到對方咁,哈哈,實在太有緣了!


咁有緣就影相啦,兩個傻男係童眼前扮野~~




無緣無故無特別約定下,反而造就左一餐晚飯!幫佢地買完飛後,就一齊去左別府食飯!




晚飯後大家周圍行陣,到九點半就分道揚鑣,我地睇2140的再單身遊記,佢地睇2150的告白!


Eat, Pray, Love


再單身遊記好正呀,我個人好喜歡,當然亦因我一向對佢情有獨鍾啦!成套戲都好輕鬆,有笑有淚,茱姐的大笑聲仲係我腦海盤旋!笑有:打碟王失驚無神係茱姐面前除褲啦、婚禮上老公在浪漫柔情下突轉跳勁舞啦、包租婆個少少水話可沖涼啦、早餐食超巨火雞啦、靈修大師的英文see you later VS alligator、長期冇sex突然狂sex的病啦...等等!淚有:印度朋友訴說經歷,講到miss左個仔十年的成長、男友同個仔分別啦,一年一個星期真係太短...


套戲140分鐘,去埋意大利、印度、峇里,好抵睇!仲有,意大利d野食真係會睇到吞口水架!意粉、pizza、melon with ham...仲係我腦入面呀!


內容就老實講,男仔實無咩感覺,女仔睇就一定好多共鳴,尤甚對感情;我估對一d到了某年紀仍單身的女仔更加,人到咁上下年紀一定有諗過或遇到類似情況;但又唔適合太強或主觀性較高既女仔去睇喎,因為當中會教人放低,何謂真正 balance,有時要放低自己的問題一陣,離開下,之後再用一個清晰d既新思維去面對,或者成件事既睇法會唔同晒,甚至可能有意外收穫;每個人總會遇到迷茫階段,當然啦,去旅遊係人都鍾意,但唔係個個人咁易負擔到,我都冇可能啦,所以對茱姐的遊記只能羨慕罷了!其次,睇完後自己會諗下:人生為咩、Let go、爭取平衡...要多點提醒自己呢!


Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Eat Pray Love
Yahoo! 電影


茱姐雖然已上左年紀,但我覺得佢依然明豔照人,好靚呀!



沒有留言:

張貼留言