2010年10月6日 星期三

2010-10-06 (Wed) 再單身遊記 Eat Pray Love - 期待!!!

自我讀書時已愛上大口姐姐,佢一直係我多年來的偶像,佢有九成既戲我都睇晒架;雖然佢已為人母,但我依然覺得佢好靚,嘻嘻~~就算今年年頭套"緣滿情人節"得少少一段,我都唔放過架!


下星期就上佢套新戲『再單身遊記 Eat Pray Love』,睇完簡介覺得呢套戲應該不錯的,應該會幾有意思兼帶點深度,人生的意義...Sometimes you have to risk everything, and let yourself......GO!真係要好有勇氣先做到呢,不過可咁樣去旅行一年咩都唔理,又似乎只係對d無負擔兼有米既人的專利喎;我呢d打工仔,又要養自己又要養家,都唔洗諗啦...點都好,自己做唔到,就去enjoy同投入係戲入面啦,好期待呀!

Eat, Pray, Love


內容:

美滿婚姻、成功的事業、曼克頓的高尚公寓、令人艷羨的銀行存款...大概是每一個職業女性夢寐以求的理想生活,然而身在福中的 Liz(茱莉亞羅拔絲飾)卻對安穩的生活感到迷惘,事事順利的 Liz 卻感到若有所失,迷惑的她決定放手一搏,於是毅然結束令她疲憊不堪的關係,告別自己熟悉的安全網,孤身冒險踏上自我探索之旅,旅行一年好好犒賞自己。

第一站先到意大利羅馬,用味蕾跟各種美食談一場轟烈的戀愛,發掘食的樂趣;然後捧著新增的23磅肥肉踏足印度,展開自我探索之旅,在一所破舊廟宇中禪修冥想,放鬆三十多年來都繃得緊緊的身心;最後來到印尼峇里,在一片寧靜自然中尋找心靈上的平衡,尋覓愛的真締,好迎接仿似註定的命中真愛...


由真人真事改編,《再單身遊記》帶你放眼世界。




沒有留言:

張貼留言