2010年10月23日 星期六

2010-10-23 (Sat) NokNok's Pre-Birthday Celebration (上)




細妹早前話想同小日朗玩下,我見太陽哥哥今晚去飲,就約左表姐今日去佢屋企玩,之前仲講定係佢屋企食埋晚飯先走;約好後發現原來下星期都到諾諾生日,我就決定訂個蛋糕到時一齊食當慶祝!


點知受鮎魚影響,太陽哥哥飲宴改期;姑媽姑丈又係屋企,所以媽咪都去埋表姐度,叔叔又黎喎!咁多人表姐就建議 BBQ,不過都要睇鮎魚頭,點知平安無事仲天朗氣清朗,我地今朝先決定繼續BBQ,而太陽哥哥楂完車都會黎!就係咁,突然整左個 NokNok's Pre-Birthday Celebration 出黎!嘩~~好開心呀!


早上九點同表姐通電話後,計劃晒今日既行程,活動隨即展開,今日既節目係非常非常豐富+精彩架!先約好十一點係新城市食元氣壽司食 lunch 先!七個人分兩張卡位坐,多得佢地早黎霸定檯咋!




今日先知諾諾好鍾意食元氣,我見佢食左好多野,又烏冬又燉蛋又手卷等等;表姐夫話平時埋單,諾諾都佔一百蚊架,真係勁!




我地每拎完壽司,會叫諾諾幫手放回蓋去迴轉度,等佢覺得自己大個仔好 helpful!



諾諾食完手卷,d紫菜變到...表姐夫都會唔浪費咁食左去! 表姐仲話我有小朋友都會,唔會掛...




我地六大一細,一共食左五十幾碟呀,好誇張!




之後去行 Toyrus,諾諾明天要參加生日會所以要買禮物!




跟住去左希爾頓中心佳寶,諗住買燒烤食物,點知賣相麻麻,都唔明點解佢咁受歡迎,開左咁多間分店...我地決定閃!



返大圍街市凍肉檔買,呢度仲新鮮呢!




買完野食、拎埋蛋糕,我地就返表姐屋企啦!先同諾諾玩,我帶左d磁石換衫公仔比佢,佢覺得好新奇呢,玩得好專心!




玩積木~~



玩到頭都大埋?!哈哈~~




諾諾抱弟弟,小心d喎~~




琪琪買左條超大烏頭,即洗即醃,犀利!



我同表姐就整菇同粟米,一切 ready 就出發去 clubhouse 個邊的 BBQ 場地!




沒有留言:

張貼留言