2010年10月23日 星期六

2010-10-23 (Sat) NokNok's Pre-Birthday Celebration (下)


BBQ場好正呀,表姐佢地住左咁耐原來第一次 book,呢度又闊落又乾淨,又近遊樂場方便小朋友玩!大人負責拆食物,叔叔負責起火,我地就同諾諾玩!




我同琪琪陪諾諾係遊樂場玩得好開心!



諾諾對琪琪的 gel 甲好奇,仲係度數有幾多隻添!





跟住琪琪教諾諾踩住個波同叉腰影相,好攪笑!





野食好快都攪掂晒啦~~




叔叔亦起左火,好在有佢係度,唔係我地可能有排起;叔叔好犀利,好快起左火,火勢仲好強勁添呢!



琪琪的秘製烏頭係爐底!





開始 BBQ 喇~~





好正的菇菇!



更加正的烏頭,個個都讚,琪琪好野!



大約七點,太陽哥哥都黎到啦!



 



燒到咁上下,小日朗都黎埋啦,我地就入左 function 幫手看住佢,唔少得梗係輪流抱抱同影相啦!





跟住就到全日高潮,切蛋糕儀式!個蛋糕係我買比諾諾架,仲有個大"3"字蠟燭,表姐一路都冇同諾諾講今日個 birthday party 係 for 佢架;個蛋糕一直冇開,我地仲賣關子咁問諾諾,邊個 birthday 呀?係咪恩恩呀?係咪婆婆呀?直至開蛋糕盒個剎,當諾諾見到自己個名時,佢勁開心,擘大口掩住咀,好驚喜咁,好攪笑!



3歲啦,做個 "3" 手勢啦!



每家人輪流同壽星仔影相:





自拍大合照:



熄燈唱生日歌+許願+吹蠟燭:



切蛋糕:



蛋糕後半有兩層,所以好厚,諾諾越切越肉緊,切左十幾秒先切得落!





叔叔聽日返早,差唔多要走,臨走時同小日朗影相!



小日朗對腳仔剛剛"燦"左係BB車的兩個窿度,好攪笑!點知叔叔R人地腳板,仲玩得好開心,好衰呀!哈哈~~





之後我地繼續下半場,盡量燒晒d食物;諾諾真係一個超乖的小朋友,我地幾個鐘係度BBQ,佢一d都無扭計,又冇話要燒,佢知道火係危險,就會自己擔張櫈坐到遠遠地!食粟米時,我地又同佢影多幾張相先!





跟住幫手拎返d物資回表姐家,飲埋下午煲定降火的冬瓜水,大約十一點我地先搭的士走,今日真係玩足全日,超開心+勁滿足的一天!


臨別時諾諾仲玩野咁同每個人 hug & kiss,不過就唔肯 hug & kiss 琪琪同太陽哥哥...




沒有留言:

張貼留言